کارخانه بزرگ تولیدی لیفتراک سهند از خوشنام ترین و محبوبترین صنایع تولید لیفتراک در خاورمینانه است که تمامی تولیدات خود را به همراه لوازم یدکی لیفتراک سهند با بالاترین استانداردهای جهانی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. لیفتراک را می توان در شمار سبک ترین ماشین آلات صنعتی قرار داد، که به منظور تسریع و دقت بالا در عملیات باربری در کارخانه ها، انبارها و صنایع تولیدی و عمرانی به صورت مستمر مورد استفاده قرار می گیرد. بدیهی است که لوازم یدکی لیفتراک سهند نیز به مرور زمان برحسب استفاده های طولانی مدت، حمل بار با ظرفیت غیر مجاز و غیره آسیب ببینند و نیاز به تعویض پیدا کنند. شرکت معتبر ایران هیدرولیک مرکزی با عرضه مستقیم و بی واسطه انواع لوازم یدکی لیفتراک سهند  با ارزان ترین قیمت و ضمانت نامه اصالت کالا، خیال دارندگان و متقاضیان خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند را برطرف کرده است، و در شمار محبوبترین تأمیین کنندگان قطعات ماشین آلات سنگین قرار گرفته است.

قیمت لوازم یدکی لیفتراک سهند

انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز در ظرفیت های مختلف نظیر 2000 تا 20000 کیلوگرم در این مجموعه خوشنام و باسابقه تولید می شود، که لوازم یدکی لیفتراک سهند  نیزبرحسب ظرفیت بارگیری و نوع سوخت ماشین در هرکدام از آن ها تغییر می کند. از مهمترین مزایای استفاده از لیفتراک سهند در صنایع مختلف می توان به سهولت حمل و نقل، سرعت و دقت بسیار بالا در جابجایی، کاهش خطاهای انسانی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، قیمت لوازم یدکی لیفتراک سهند در مرکز معتبر ایران هیدرولیک مرکزی به دلیل عرضه بی واسطه و مستقیم کالا بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر فروشگاه ها می باشد.برای اطلاع از خرید لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

فروش لوازم یدکی لیفتراک سهند

نمایندگی معتبر و رسمی ایران هیدرولیک مرکزی با سالها فعالیت مستمر و موفق در زمینه فروش لوازم یدکی لیفتراک سهند همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار  محبوبترین شعب نمایندگی فروش آنلاین لوازم یدکی ماشین آلات صنعتی در برندهای داخلی و خارجی قرار بگیرد.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()