در این مقاله سعی داریم به بررسی مزیت های استفاده از دوچرخه ثابت بپردازیم. اگر قصد تناسب اندام و رسیدن به یک اندام ایده آل را دارید باید یک برنامه ورزشی مناسب در کنار تغذیه سالم داشته باشید. در واقع یک رژیم غذایی زمانی جواب میدهد که کاربر ورزش های هوازی نیز انجام دهد. امروزه استفاده مداوم از دوچرخه ثابت سبب افزایش چربی سوزی و کالری سوزی بدن می شود. به این صورت که در طی چندین ماه استفاده منظم از این دستگاه به وضوح نتایج خوبی می توان دید. یکی دیگر از موارد مهم استفاده از ورزش های هوازی از بین بردن استرس ناشی از مسائل مختلف که در طول روز ایجاد می‌شود می‌باشد. خرید دوچرخه ثابت را از سایت فروشگاه هایپرجیم انجام دهید.

امروزه کاربران در زمانهای مختلف برای ایجاد آرامش خود به مراکز ورزشی معتبر مانند فروشگاه هایپرجیم مراجعه نمایند و یا این که در حد توان خود اقدام به خرید مدل های مختلف دستگاه های هوازی را دارند. اندورفین یک هورمون شادی آور می باشد که در طی هیجانات زیاد و ورزش در بدن ترشح می شود. این هورمون سبب ایجاد شادی در بدن است. استفاده از این مدل دوچرخه  که به صورت ثابت در باشگاه و یا در منزل وجود دارد سبب ترشح هورمون اندورفین می ‌شود که در نهایت باعث ایجاد نشاط بعد از استفاده از دستگاه می شود. یکی دیگر از نکات مهم استفاده از این دستگاه  شرایط آب و هوای مختلف می‌باشد چون عموماً این دستگاه در فضاهای سرپوشیده استفاده می کنند. اما استفاده از دوچرخه معمولی عموما در فضاهای باز انجام می گیرد. ابعاد این دوچرخه ثابت در مقایسه با دیگر دستگاه های هوازی بسیار کوچکتر بوده و به همین دلیل کاربران زیادی علاقه مند به خرید این دستگاه و یا خرید دوچرخه ثابت خانگی پشتی دار  از فروشگاه هایپرجیم برای محیط منزل خود هستند.

 عموما برای استفاده از دوچرخه ثابت باید نکات ایمنی رعایت گردد تا سبب ایجاد مشکل نگردد از جمله این کار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

استفاده از کفش مناسب

 استفاده از دستگاه مطابق دستورات کمپانی تولید کننده

تنظیم زین دوچرخه ثابت

بعد از استفاده از دستگاه تمرینات کششی انجام گردد تا گرفتگی در عضلات بدن به وجود نیاید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()