بتن اکسپوز به پنل های بتنی آماده گفته می شود. بتن های از پیش ساخته دارای سطح صاف، یکدست و صیقلی می باشد که برای نماکاری و محوطه سازی ساختمان به کار برده می شود. امروزه برای اجرای پروژه های بزرگ ساختمانی و شهرداری به وفور خرید بتن اکسپوز صورت می گیرد چون نمای یکدست و زیبایی را به وجود می آورد. از این رو پیمانکاران متناسب با نقشۀ سازه های ساختمانی و محوطه سازی می توانند سفارش خرید بتن اکسپوز را از شرکت امید سپنتا ایرانیان داشته باشند. این شرکت با در اختیار داشتن خط تولید مدرن و پیشرفته قادر به تولید بتن اکسپوز بر اساس فناوری و تکنولوژی روز آلمان می باشد.

سفارش خرید بتن اکسپوز

در حال حاضر تولید بتن اکسپوز بر اساس طرح های تنوع و سفارش اختصاصی قابل تولید و عرضه به بازار می باشد. بنابراین مجریان پروژه های ساخت و ساز می توانند بر حسب نیاز، مناسب ترین طرح بتن اکسپوز گریتون را خریداری و یا سفارش دهند که بتوانند از مزایای آن در جهت تزئین نمای داخلی و خارجی ساختمان و همچنین محوطه سازی استفاده نمایند.

امروزه کاربرد بتن اکسپوز رواج بیشتری پیدا کرده است چون سرعت اجرای ساخت و ساز را افزایش می دهد. در همین راستا شاهد کاربرد بتن های اکسپوز در نمای کفپوش پارک، عابر پیاده، نمای خارجی ساختمان، محوطۀ استخر، برخی از زیرساخت های ساخت و ساز و غیره در سطح شهر هستیم. برای اطلاع از فروش اکسپوز کفپوش به سایت مراجعه کنید. 

آب، سنگدانه، سیمان پرتلند، مواد افزودنی و الیاف از جمله متریال اصلی تشکیل دهندۀ بتن اکسپوز است که توسط دستگاه و تجهیزات پیشرفته تولید می شوند.

قیمت بتن اکسپوز نیز به طرح و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ بتن بستگی دارد. برای سفارش خرید بتن اکسپوز با کیفیت و قیمت ارزان می توانید با کارشناسان شرکت امید سپنتا ایرانیان تماس بگیرید.

 شرکت امید سپنتا ایرانیان

درس : تهران خیابان ولیعصر ، نرسیده به پارک ساعی ، برج نگین ساعی ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۶

تلفن : 02142014  - 02188108312 - 02188108313

تلفن همراه: 09122022822

ایمیل: sales@graytone.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()