کاترپیلار از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات عمران و راهسازی در دنیا است که محصولات آن، بالاترین کیفیت را در بین دیگر صنایع تولیدی از آن خود کرده اند. قطعات لودر کاترپیلار نیز به عنوان پرکاربردترین ماشین های عمرانی و کاربردی این خانواده محبوب آمریکایی در تمامی مدل ها و سری های تولید آن از طریق نمایندگی ها و مراکز معتبر واردات و فروش این محصولات در اختیار مخاطبان آن در سراسر دنیا قرار می گیرد که از این طریق می توان به تعهدات این مجموعه بزرگ در قبال محصولاتش پی برد. لودر کاترپیلار نیز مانند تمامی لودرهای تولیدی برای تمامی موقعیت های مکانی طراحی شده است و برحسب مدل می توان آن را در دسته های لودر خزنده، لودر چرخ لاستیکی و بکهو لودر قرار داد، که به موازات تغییرات ساختاری در آن ها انواع لوازم یدکی لودر نیز تغییر می کند. به عنوان مثال بکهو لودر کاترپیلار از مهمترین و کاربردی ماشین های حفاری است و در پروژه هایی با فضای کم مورد استفاده قرار می گیرد، که هم به عنوان بیل مکانیکی و هم به عنوان لودر مورد استفاده قرار می گیرد. سهولت دسترسی و خرید قطعات لودر کاترپیلار از دیگر دلایل محبوبیت و جهانی شدن این برند معتبر در نیاست که دوام و ماندگاری بسیار بالای ماشین آلات آن را به اثبات می رساند. 

انواع قطعات لودر کاترپیلار

لودر ها تقریبا در تمامی عملیات عمرانی و راهسازی حضوری فعال دارند، و تمامی اجزاء آن ها در ارتباط و هماهنگی کامل با یکدیگر قرار دارند،  از مهمترین قطعات لودر کاترپیلار می توان به موتور لودر، یاتاقان، گیربکس، پمپ هیدرولیک، اکسل لودر و غیره اشاره کرد، که هرکدام از آن ها مدل ها و سری های ساخت متفاوت طراحی و تولید شده اند. از جدید ترین امکانات این لودرها می توان به سیستم ترمز هیدرولیکی، سیستم هیدرولیک سنجش بار، سیستم نظارت متقابل و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که نشان دهنده رشد و پیشرفت ماشین آلات این کمپانی همگام با دانش روز دنیا می باشد. انواع قطعات لودر کاترپیلار را می توان با کیفیت بسیار بالا از مجموعه های رسمی واردات و فروش آنلاین این محصولات به صورت بی واسطه و مستقیم با مناسب ترین قیمت موجود در بازار و اطمینان از کیفیت و دوام قطعات خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

فروش قطعات لودر کاترپیلار ارزان قیمت

مجموعه  ایران هیدرولیک مرکزی سالهاست که با واردات و فروش قطعات لودر کاترپیلار ارزان قیمت و باکیفیت به همراه  تمامی لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی در برندهای داخلی و خارجی توانسته اعتبار بسیار بالایی در نزد مشتریان کسب نماید، و موقعیت خود را همواره در این بازارها نثبیت نماید. متقاضیان خرید لوازم یدکی لودر کاترپیلار با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند تمامی قطعات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و  خریداری نمایند. ارسال فوری و مطمئن همراه با گارانتی اصالت کالا، قیمت مناسب، کیفیت بالای قطعات و غیره از دیگر خدماتی است که این مرکز به مشتریان خود می دهد.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()