پروژکتور عکاسی از مهمترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری است که کاربرد قابل توجهی دارد. بخش نورپردازی در مشاغل عکاسی و فیلمبرداری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در همین راستا شرکت های تولید کنندۀ تجهیزات عکاسی همواره تلاش می کنند که بتوانند انواع پروژکتور عکاسی با کیفیت را در ابعاد و مصارف مختلف تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. افرادی که قصد راه اندازی یک آتلیۀ عکاسی و تجهیز نمودن تجیزات عکاسی و فیلمبرداری را دارید، می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه فوکوس نگار دیدن نمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تأمین و عرضۀ انواع تجهیزات عکاسی چون پروژکتورهای عکاسی، فلاش استودیویی، چتر نور عکاسی، رینگ لایت عکاسی، سافت باکس نورپردازی، اکتاباکس و تجهیزات مگالایت نورپردازی و .... در تهران فعالیت می کند. خرید پروژکتور عکاسی را با بهترین قیمت انجام دهید.

فروش انواع پروژکتور عکاسی

خوشبختانه تنوع تجهیزات نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری بسیار است که این مسئله تأثیر مستقیم بر روی میزان کیفیت تصاویر و ویدئوهای ضبط شده خواهد داشت و همچنین امکان خرید پروژکتور عکاسی و سایر تجهیزات عکاسی با کیفیت بالا و قیمت ارزان را برای متقاضیان در سراسر کشور ساده تر کرده است.

بنابراین شاهد فروش انواع پروژکتور عکاسی با کاربری های مختلف در سطح فروشگاه های معتبر هستیم که امکان تصویربرداری با کیفیت را به عکاس و فیلمبردار می دهد. سافت باکس، پانتوگراف، اکتاباکس، خیمه نور، شیدر، زنبوری، کاسه بک گراند، خرطومی یا اسنوت، کاسه استاندارد، چتر نور، رادیو فلاش و فون عکاسی از جمله رایج ترین انواع پروژکتور عکاسی هستند، که برای موقعیت های مختلف از مزایای آنها استفاده می کنند. خرید فون عکاسی را در بهترین کیفیت انجام دهید. 

لذا اگر مبتدی در انتخاب و خرید پروژکتور عکاسی و فیلمبرداری هستید، توصیه می شود با افراد متخصص مشورت نمائید.

فروشگاه فوکوس نگار با داشتن سال ها تجربه در حوزۀ پخش تجهیزات عکاسی، قادر به راهنمایی و فروش اینترنتی انواع پروژکتور و تجهیزات عکاسی با قیمت مناسب به شما مشتری گرامی می باشد.

 

 فروشگاه فوکوس نگار

آدرس :تهران  میدان امام خمینی، خیابان باب همایون ،خیابان صوراسرافیل، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس"

 ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()