دنا اقساطی از دیگر روش های خرید محصولات شرکت ایران خودرو می باشد. فروش دنا اقساطی، بهترین شرایط خرید خودروی دنا را برای خریداران فراهم می کند. لذا افراد مختلف می توانند با مدیریت مالی، از شرایط خدمات فروش اقساطی ایران خودرو برای خرید دنا اقساطی با شرایط اقساط بلند مدت و کوتاه مدت استفاده نمایند.

سایا خودرو به عنوان یکی از گروه های فعال در عرصۀ فروش خودروهای داخلی به صورت نقد و شرایط اقساطی با تحویل فوری می باشد. در صورت تمایل به خرید اقساطی دنا می باشید، می توانید با بهترین قیمت خریداری نمائید.

خرید دنا اقساطی با شرایط تحویل فوری

افرادی که از شرایط فروش اقساطی خودرو برای خرید اتومبیل استفاده می کنند، دغدغۀ زمان تحویل خودرو را دارند. اما شرایط فروش دنا اقساطی با تحویل فوری، فرد پس از پرداخت پیش قسط و امضاء قرارداد، در همان روز خودرو خریداری شده را تحویل می گیرد. به این ترتیب فرد حین پرداخت اقساط می تواند از مزایای خودرو نیز استفاده کند. توجه به این نکته، حس اطمینان و اعتماد را برای خریدار ایجاد می کند. در واقع با صرفه جویی اقتصادی می تواند دنا اقساطی با اقساط بلند مدت خریداری کند و در عین حال خودروی خود را داشته باشد.

قیمت دنا اقساطی نسبت به خرید نقد ممکن است تفاوت چند درصدی داشته باشد که البته با بررسی موقعیت و شرایط مالی بسیار مقرون به صرفه می باشد. شرایط دنا پلاس توربو اقساطی نیز همانند دنا اقساطی است که بر اساس قیمت خودرو و تعداد اقساط، مبلغ پرداخت اقساط و سود بازپرداخت مشخص می شود.

اگر قصد خرید خودرو دنا اقساطی با شرایط اقساط بلند مدت و تحویل فوری را دارید، می توانید با مرکز فروش سایا خودرو تماس حاصل فرمائید. این مجموعه ساعاتی پس از عقد قرارداد فروش اقساطی انواع خودرو ، اتومبیل را خریداری شده را به مشتریان گرامی تحویل می دهد.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()