ویدئو پروژکتور وای فای دار از پرفروش ترین انواع دستگاه پروژکتور محسوب می شود. کاربرد اصلی دستگاه های پروجکشن برای مشاهدۀ تصاویر در ابعاد بزرگ تر به مخاطبان می باشد. لامپ LED و لنز از نوع LED مهمترین قطعات به کار رفته در تولید ویدئو پروژکتور می باشد که قابلیت بزرگ نمایی تصاویر را ممکن ساخته است. با گذشت زمان و پیشرفت فناوری ساخت این دستگاه، فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار رونق پیدا کرده است. چرا که از تکنولوژی پیشرفته در طراحی آن ها به کار رفته و امکان استفاده از دستگاه را ساده تر نموده اند.

برای خرید این نوع پروژکتور می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزا کالا دیدن نمائید و پس بررسی ویژگی های هر کدام از دستگاه های پروژکتور نیزا کالا، مناسب ترین مدل را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی خریداری نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار قابل حمل

از مهمترین ویژگی هایی که ویدئو پروژکتور وای فای دار دارد، داشتن ابعاد کوچک این محصول است که امکان جابجایی آن را ساده تر از قبل کرده است. به همین جهت اکثر افرادی که متقاضی استفاده از پروژکتور هستند، خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار قابل حمل را ترجیح می دهند.

داشتن سیستم عامل اندروید، وزن سبک، نمایش تصویر با کیفیت بالا، کنتراست بالا، پشتیبانی از انواع پورت دستگاه های دیجیتالی چون HDMI, VGA, AUDIO, USB, S-VIDEO و ... برخی از ویژگی های قابل توجه دستگاه مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار است که توسط کمپانی نیزا کالا در مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود.

به طور جهانی کاربرد عمدۀ دستگاه پروجکشن را در محیط های آموزشی و سالن های همایش و کنفرانس می توان مشاهده نمود. ویدئو پروژکتور از نظر کاربرد همچون تلویزیون سیار می باشد. از این رو برخی از افراد برای ایجاد سینمای خانگی از مزایای دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار استفاده می کنند. این دستگاه به دلیل داشتن صفحه نمایشگر بزرگ، هنگام نمایش فیلم به فرد لذت خاصی می دهد. توجه به امکانات ویدئو پروژکتور، استفاده از این دستگاه را ساده تر می نماید. خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی  را با قیمت ارزان انجام دهید. 

در حال حاضر انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار با قابلیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. به این ترتیب مؤسسات و افراد مختلف می توانند متناسب با کارایی که از این دستگاه دارند، مناسب ترین مدل پروژکتور را با قیمت مناسب خریداری می کنند که از نظر وضوح تصویر، کیفیت بالایی داشته باشد. سایز پرده نمایشگر متناسب با فضای اتاق در نظر گرفته می شود و مخاطبین هنگام نمایش تصاویر احساس بهتری داشته باشند.

برای خرید انواع مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار که از تکنولوژی جدید در طراحی آن به کار رفته است، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()