مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 یکی از مدل های پرطرفدار ویدئو پروژکتور نیزا کالا می باشد. نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور مجهز به قابلیت های پیشرفته می باشند که امکان استفاده از آن را نسبت به نسخه های قدیمی راحت تر کرده است. فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 نیز در همین راستا طراحی و به بازار عرضه شده است. در این مقاله تلاش داریم به برخی از قابلیت و مزایای این مدل ویدئو پروژکتور قابل حمل بپردازیم.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با داشتن سابقه ای طولانی در عرصۀ تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور، توانسته قیمت خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 را به حداقل رسانده و به نوعی جزء یکی از مجموعه هایی باشد که توانسته به اقتصاد ملی کمک کند.

خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7

خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 به دلیل داشتن وزن سبک و مشخصات فنی پیشرفته ای که دارد، مورد استقبال قرار گرفته است. پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، قابلیت اتصال از طریق WiFi، اتصالات پورت USB, VGA, S-VIDEO, HDMI, AUDIO و ورودی میکروفن، بلندگو، باتری داخلی، مصرف برق 60 وات و کنتراست بالا به عنوان برخی از قابلیت های رایج و کاربردی دستگاه مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 می باشد. این مدل ویدئو پروژکتور همچنین توانایی پخش مستقیم فایل های صوتی و تصویری و نمایش تصاویر سه بعدی را با رزولوشن نمایشگر 480*800 پیکسل، با وضوح تصویر WVGA 854*480 با کنتراست 1 به 1800 پیکسل دارد که دارای شدت روشنایی 1900 انسل لومنس می باشد. سایز پردۀ نمایش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7، 30 الی 150 اینچ می باشد.

قیمت مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7

قیمت مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 متناسب با مشخصات فنی که این دستگاه دارد، بسیار مناسب است. علاوه بر آنکه در حال حاضر با تخفیف ویژه به فروش می رسد و افراد علاقه مند به خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانند با قیمت ارزان خریداری نمائید. همانطور که پیش از این بدان اشاره شد، قابلیت های این نوع پروژکتور از فناوری های پیشرفته در طراحی آن استفاده شده است. داشتن وضوح تصویر و کنتراست بالا از مهمترین ویزگی های دستگاه مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 می باشد که بدون نیاز به کابل به دیگر دستگاه های دیجیتالی چون لپ تاپ، تبلت، دستگاه های ایکس باکس و مدیا پلیر متصل می شود. خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار را از این مرکز با قیمت ارزان انجام دهید. 

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های پیشگام در حوزۀ تولید انواع دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی و وای فای دار در تهران فعالیت می کند و امکان خرید این دستگاه را به صورت تضمین شده به همراه گارانتی برای مشتریان ایجاد کرده است.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()