تابلوسازی یکی از مشاغلی است که به ساخت تابلو ها می پردازد. تابلوسازی در انواع مختلفی انجام می گیرد و می توان با مراجعه به مراکز تابلوسازی انواع تابلو های مورد نظر خود را سفارش داد. انواع تابلو ها در مدل های مختلفی تولید می شود که از انواع رایج تابلو ها می توان به تابلو چلنیوم، تابلو ال ای دی، تابلو فلزی، تابلو فلز و کامپوزیت و... اشاره کرد.

تابلوسازی برای جذب مخاطب به کار می رود که توسط اصناف، شرکت ها، فروشگاه ها و..... مورد استفاده قرار می گیرد. خلاقیت در  تابلوسازی بسیار مهم است که هم صاحبین تابلو باید طرح ها و رنگ های جذابی را در نظر گیرند و هم تابلوساز باید آن را به خوبی اجرا نماید.

تابلو های تبلیغاتی نقش مهمی برای مراکز ایفا می کنند که با هدف جذب مخاطب ساخته می شوند. این تابلو ها می توانند نوع برند و یا محصولات را به نمایش درآورند. تابلو ها با روش های مختلفی طراحی می شوند و هر کدام با استفاده از متریال مختلفی ساخته می شوند. برای داشتن یک تابلوی خوب و باکیفیت انتخاب مرکز تابلوسازی بسیار مهم است. مراکز تابلوسازی بسیاری در کشورمان فعالیت دارند که با کمک یک مرکز تابلوسازی خوب و  تابلوساز حرفه ای می توان تابلو های دلخواه را با بهترین کیفیت ،ساخت. زمانی که می خواهید تابلو را سفارش دهید باید توجه داشته باشید که چه ابعادی را برای آن انتخاب می کنید. تابلو ها اگر ابعاد کوچک داشته باشند ، دید خوبی ندارند و اگر ابعاد بسیار بزرگی داشته باشند نیز موثر واقع نمی شوند و باید در ساخت تابلو ، استاندارد ها را در نظر بگیریم.

هزینه ی تابلوسازی

تابلوسازی در هر مرکزی شامل هزینه های مختلفی می شود ، پس با سفارش تابلو به یک مرکز تابلوسازی معتبر می توان با هزینه ی مناسب ، تابلویی مناسب را در اختیار داشت. گروه تابلوسازی راما در خدمت شماست.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()