مبل تختخواب شو از دیگر سبک های مدل مبل راحتی است که قابلیت تختخواب شدن دارد. مبل یکی از وسایل خانگی است که اکثر افراد از آنها استفاده می نمایند. طراحی و ساخت مبل تختخواب شو به دلیل دو کاربردی بودن آن مورد استقبال مصرف کنندگان در سراسر جهان قرار گرفته است. در واقع افرادی که از فضای کافی برای پذیرایی از میهمان و همچنین اتاق خواب برخوردار نمی باشند، به همین دلیل خرید مبل تختخواب شو بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است چون در طول روز به عنوان مبل مورد استفاده قرار گرفته می شود و هنگام شب از قابلیت تخت خواب این کالا برای استراحت استفاده می شود و فضای بیش از اندازه ای را اشغال نمی کند.

برای مشاهدۀ مدل های متنوع مبل تختخواب شو می توانید از فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دیدن فرمائید و پس از بررسی دقیق مشخصات و شکل ظاهری آنان، اقدام به خرید اینترنتی مبل تختخواب شو به صورت کاملاً تضمین شده نمائید.

فروش مبل تختخواب شو

چند سال اخیر افراد بیشتری از آپارتمان های کوچک استفاده می کنند که این مسئله به فرد اجازۀ قرر دادن تجهیزات چوبی مختلف را نمی دهد و قرار دادن آنها نیز فضای زیادی را اشغال می کند. بنابراین طراحی مبل تختخواب شو توانسته شرایط مناسبی برای چنین افرادی ایجاد کند که بتوانند هم از مبل و تختخواب آن استفاده کنند و در عین حال فضای زیادی را اشغال نکند.

توجه به این مقوله تولیدکنندگان مبل و تخت خواب را به ساخت مبل تختخواب شو در مدل های متنوع نموده است که از نظر اقتصادی، مقرون به صرفه باشد و از نظر شکل ظاهری نیز زیبا، شکیل و لاکچری باشد. همانطور که پیش از این بدان اشاره شد، امروزه اکثر محیط های بیمارستانی برای آنکه بتوانند از فضای اتاق بیمار به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند، مجهز به مبل تختخواب شو هستند. بدین وسیله همراهان بیمار به راحتی می توانند همان مبل های داخل اتاق را به تخت تبدیل نموده و برای استراحت کردن و خوابیدن استفاده نمایند. فروش تاب ریلکسی از طریق سایت این مرکز انجام می گیرد. 

خرید و فروش مبل تختخواب شو در سراسر جهان به عنوان یکی از تجهیزات چوبی مدرن محسوب می شود که فضای کمتری را اشغال می کند. از این رو شرکت های تولیدی تجهیزات چوبی در ایران از این طرح الگوبرداری نموده و توانسته اند انواع مبل تختخواب شو با مدل های متنوع زیبا و لاکچری تولید و عرضه نمایند.

برای خرید این نوع کالا می توانید به فروشگاه های معتبر پخش تجهیزات چوبی خانگی و اداری مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب نیز به عنوان یکی از این مجموعه ها، در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است و شرایط فروش آنلاین مبل تختخواب شو را در کنار سایر محصولات فروشگاه برای مشتریان فراهم کرده است.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()