فرش ماشینی توسط دستگاه های پیشرفته بافته می شود. بافت فرش ماشینی با طرح های متنوع از مناطق مختلف ایران الهام گرفته شده است. در حال حاضر فروش فرش ماشینی در سراسر کشور رونق دارد چون از نظر تنوع طرح، رنگبندی، دوام از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. داشتن قیمت ارزان نسبت به فرش دستبافت نیز از دیگر مزیت های خرید فرش ماشینی است که اکثر افراد از این محصول پشتیبانی می کنند.

برای خرید فرش و قالی می توانید از فروشگاه اینترنتی کادو فرش دیدن فرمائید و پس از بررسی و مقایسۀ طرح های متنوع فرش های موجود در این فروشگاه می توانید به صورت کاملاً تضمین شده، فرش مورد دلخواه خود را با تراکم پایین و بالا و در ابعاد مختلف به صورت اینترنتی خریداری نمائید.

خرید انواع فرش ماشینی

با توجه به افزایش قیمت فرش دستبافت و رونق بازار تولید فرش ماشینی، اکثر افراد با مقایسۀ ویژگی های متعددی که فرش های ماشینی دارند، از خرید این نوع قالی در  شهر فرش استقبال فراوان کردند و تولیدکنندگان نیز به منظور توسعۀ فعالیت کاری خود، تلاش کردند که تنوع و کیفیت محصولات خود را ارتقاء ببخشند.

به این ترتیب فروش انواع فرش ماشینی کاشان، مشهد، تبریز، یزد، کرمان و سایر مناطق را متناسب با طرح های اصیل ایرانی فرش دستبافت طراحی نموده و با بهره گیری از دستگاه های کاملاً پیشرفته در تراکم و رنگبندی های متنوع بافته و در دسترس مصرف کنندگان قرار داده اند.

در حال حاضر خرید و فروش فرش ماشینی با تراکم های متنوع 700، 1000، 1200، 1500، 2000 و حتی 2500 شانه به شکل های متنوع دایره ای، مستطیل، بیضی و مثلث در سایزهای مختلف بافته و به بازار عرضه شده اند.

فروشگاه اینترنتی کادو فرش نیز جزء یکی از اولین فروشگاه اینترنتی است که امکان خرید فرش ماشینی را به صورت آنلاین و تضمین شده برای مشتریان فراهم کرده است.

 

 فروشگاه اینترنتی کادو فرش 

آدرس : تهران ، شهرری ، باقرشهر ، خیابان موسی بن جعفر ، جنب اداره پست پلاک 422
ایمیل :info@kadofarsh.com

تلفن تماس : 54686-021

فکس : 55206630-021

همراه :  1158353-0919

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()