فروش اقساطی ایران خودرو  اختصاص به محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو دارد. تنوع محصولات این شرکت بسیار است و به دلیل قیمت بالایی که خودروها پیدا کرده اند، شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به منظور سهولت در ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان ارائه داده می شود. با توجه به امکاناتی که اتومبیل برای افراد ایجاد می کند، اکثر مردم تمایل به خرید اتومبیل با قیمت مناسب را دارند.

شرکت مبین خودرو به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در زمینۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت می کند و دارای شمارۀ ثبت و مجوزهای لازم از سوی اتحادیۀ خودروسازان و بانک مرکزی است که بتواند با کیفیت بالا خدمات خود را به مردم ارائه دهد.

فروش اقساطی ایران خودرو با اقساط بلند مدت

از همان ابتدای  فروش انواع خودرو ، علاوه بر امکان فروش نقدی، خدمات فروش اقساطی ایران خودرو نیز به مشتریان ارائه داده می شد ولی با گران تر شدن قیمت خودروها، شرکت ها و مؤسسات عرضۀ خودرو، برای حمایت از مشتریان، خدمات فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با اقساط بلند مدت را ارائه می نمایند.

هدف از این کار، بهبود ارائه خدمات و همچنین افزایش تولید شرکت های خودروسازی داخلی می باشد که نقش مهمی در توسعۀ کشور خواهد داشت. به طور کلی برای خرید اقساطی خودرو، مبلغی به عنوان پیش قسط پرداخت می شود الباقی طی چندین قسط پرداخت می شود، که تعداد و مبلغ اقساط از سوی فرد انتخاب می شود. البته داشتن ضامن یا دادن چک لازمۀ امضای قرارداد می باشد. فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری همراه است و شرکت هایی که چنین خدماتی به مشتریان ارائه می دهند، در اولویت انتخاب هستند.

شرکت مبین خودرو با ارائه ساده ترین شرایط فروش اقساطی خودرو، توانسته بیش از پیش خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهد که مورد پسند آنان واقع گردد.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()