دستگاه تصفیه آب صنعتی همان طور که از نام آن هم پیداست با هدف پاکسازی آب از هرگونه ذرات معلق و آلودگی در حجم بسیار بالا می باشد، این دستگاه ها دارای ظرفیت خروجی بالغ بر 5 متر مکعب در شبانه روز هستند که نیاز مصرفی صنایع مختلف را به خوبی پاسخ می دهد. کیفیت آب مصرفی در سلامت و ایمنی انسان ها در برابر بیماری ها از اهمیت بالایی برخوردار است و از طرفی ممکن است آب های لوله کشی و تصفیه شده در مسیر حرکت خود با آلودگی هایی مانند پوسیدگی شاه لوله ها، ترکیبات سدیم، منیزیوم و کلسیوم مواجه شود که در ایمنی بدن و تشدید بیماری های کلیوی و گوراشی تأثیر بسیار مستقیمی دارد. انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی با استفاده از تکنولوژی های مختلف تمامی ناخالصی های آب را از آن حذف کرده و آب گوارا و زلال آشامیدنی را برای تمامی مصارف خانگی و صنعتی آماده کرده و در اختیار مصرف کنندگان می گذارد. دستگاه تصفیه آب که در مدل های خانگی عرضه می شوند و معمولا در کابینت ظرفشویی نصب می شوند نیز  کاربردی همانند دستگاه های صنعتی دارند با این تفاوت که ظرفیت مخزن دستگاه تصفیه آب در آن ها بسیار کوچکتر از نوع صنعتی آن ها می باشد.  خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی در مجموعه معتبر تولیدی اطلس آب به صورت مستقیم و بی واسطه و با مناسب ترین قیمت برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور امکان پذیر است.

 قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

ظرفیت خروجی تصفیه شده آب، تکنولوژی تصفیه، روش گند زدایی، برند سازنده، نوع فیلتراسیون و بسیاری موارد دیگر در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب تأثیر مستقیم دارند، این نوع از دستگاه ها بیشترین کاربرد را در رستوران های بزرگ، سیستم های آبکاری، صنایع غذایی، دیگ های بخار، بویلر، هتل های بزرگ، برج خنک کننده و غیره دارند، و هر صنعتی بسته به نیاز خود نمونه ای از این دستگاه ها را با ظرفیت مشخصی تهیه می کند. قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی با توجه به مزایای بیشمار آن در حفظ سلامتی و محافظت از تجهیزات لوله کشی و سیستم های تأسیساتی بسیار مناسب و توجیه پذیر است. با توجه به موارد فوق می توان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را در شمار مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین دستگاه های تصفیه آب قرار داد، که بسیار پرکاربرد هستند. 

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی

صنایع تولیدی اطلس آب با سالها فعالیت مستمر در  عرصه تولید انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب و فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا نظیر اسمز معکوس، سختی گیر، دستگاه اولترافیلتراسیون و دستگاه الکترودیالیز توانسته توجه و اعتماد مشتریان را کسب نماید و در شمار برترین برندهای داخلی تولید کننده این تجهیزات قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و  دستگاه تصفیه آب خانگی با مراجعه به سایت فروشگاهی اطلس آب می توانند سفارشات خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور تحویل بگیرند.

 

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()