سیم خاردار تبری به همان سیم های حصار خاردار گفته می شود. به طور کلی سیم خاردار تبری به دو دسته بندی سیم خاردار تبری تیغه ای و سیم خاردار تبری حلقوی تقسیم بندی می شود. بنابراین متناسب با محل نصب سیم خاردار، می توانید مناسب ترین نوع آن را انتخاب و خریداری نمائید. توجه به سطح امنیت سازه های ساختمانی می تواند آرامش را برای افراد به ارمغان داشته باشد.

خرید سیم خاردار تبری و کاربرد آن

به طور کلی کاربرد گستردۀ سیم های خاردار تبری را می توان در محوطه های فرودگاه ها، محوطه های نظامی، شرکت ها و کارخانجات، محوطۀ قطار و مترو ، محوطه های کشاورزی و غیره مشاهده نمود. هنگام  خرید سیم خاردار تبری  ، توجه به کیفیت آلیاژ سیم خاردار از اهمیت بالایی برخوردار است چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر این محصول دارد. سیم خاردار تبری فلزی که خریداری می کنید، توجه داشته باشد که ضد زنگ باشد و مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید و همچنین رطوبت داشته باشد. به همین دلیل قیمت سیم خاردار تبری وابسته به آلیاژ به کار رفته در ساخت این محصول دارد.

حصار سیم به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تولید کننده و عرضه کنندۀ مستقیم سیم خاردار در تهران است و امکان خرید انواع سیم خاردار تبری با قیمت ارزان را برای مشتریان فراهم کرده است.

چند سال اخیر برای ساخت سیم خاردار تبری تیغه ای و حلقوی از دستگاه های پیشرفته نیمه اتوماتیک و اتوماتیک استفاده می شود. بدین وسیله محصولاتی که به بازار ارائه می دهند از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود و شکل یکسانی خواهند داشت و از نظر شکل ظاهری زیباتر تولید می شوند. خرید سیم خاردار را ارزان انجام دهید.

حصار سیم یکی از تولیدکنندگان بزرگ در عرصۀ سیم خاردار و فنس در سراسر کشور می باشد. در صورت نیاز به تجهیزات حفاظتی فضای ساختمانی می توانید با قیمت ارزان از محصولات این مجموعه بهره گیرید.

 

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()