پارکت در شمار اصیل ترین و قدیمی ترین کفپوش های ساختمانی قرار دارد، که عنصر اصلی سازنده آن چوب درختان است، و با قدمتی چندین ساله همواره مورد توجه و علاقه دکوراتورها و مشتریان قرار دارد. کفپوش های ساختمان از مهمترین عناصری هستند که در هنگام طراحی داخلی و یا خرید ساختمان ها مورد بررسی قرار می گیرند، و علاوه بر تضمین بهداشت و کیفیت بنا به زیبایی بصری ساختمان ها نیز کمک بسیار ویژه ای می کنند. تنوع در رنگ یکی از ویژگی های اصلی در خرید و فروش پارکت چوبی با کیفیت می باشد، این منسوجات چوبی را می توان در تمامی تناژ رنگی تیره و روشن خریداری کرد و با هر طراحی و دکوراسیونی هماهنگ نمود، انواع پارکت کف را می توان در رنگ های قهوه ای روشن تا تیره، پارکت طوسی، زرشکی و غیره خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

از مهمترین مزایای خرید پارکت مانند  خرید پارکت لمینت چینی  به عنوان کفپوش ساختمان می توان به قابلیت جابجایی، نصب آسان، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، قابلیت ترمیم، بافت طبیعی و جلوه جذاب بصری آن اشاره کرد، که زیبایی منحصر به فردی را سازه های مسکونی و تجاری می دهد.

قیمت پارکت

در ساخت این کفپوش ها از چوب درختان مختلف مانند زبان گنجشک، صنوبر، افرا، بلوط، گردو، راش، گیلاس و غیره استفاده می شود، که به عنوان ماده و عنصر اصلی سازنده، تأثیر بسیار بالایی دارد، کیفیت پارکت برحسب نوع بافت (موازی یا بافت دار) و نرمی آن سنجیده می شود، به عنوان مثال کفپوش های صنوبر و کاج که بافت های ساده تر و موازی دارند در گروه پارکت های ارزان قیمت قرار می گیرند و دیگر پارکت هایی که در ساخت و تولید آن ها از چوب درختان بلوط و افرا استفاده می شود قیمتی بالاتر دارند. 

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()