رول کشاورزی از دیگر تجهیزات کاربردی کشاورزی است که به منظور امور آبیاری مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش رول کشاورزی در کشاورزی صنعتی و توسعه یافته بسیار کاربردی است چون با استفاده از این تجهیزات، مدت زمان آبیاری را کاهش دهند. کشاورزان با تعبیۀ رول کشاورزی در مسیر آبیاری محصولات کشاورزی می تواند از هدر رفت آب جلوگیری کند، علاوه بر آنکه مسیر آبیاری بدون وجود گل و لای و سنگ به جریان خود ادامه می دهد و به روند آبیاری سرعت می بخشد.

گروه صنعتی سبلان پلاست در منطقۀ دزفول فعالیت حرفه ای خود را راه اندازی نموده است و توانسته سطح فعالیت خود را توسعه داده و قادر به دریافت سفارش از سراسر کشور می باشد.

فروش رول کشاورزی با قیمت ارزان

با خرید رول کشاورزی از تولید کننده به راحتی می توان با قیمت ارزان و کیفیت بالا این محصول را خریداری نمود و برای بهینه سازی در مصرف آب از آن استفاده کرد. استفاده از رول کشاورزی می تواند نتایج بسزایی بر روی تولید محصولات کشاورزی داشت. در واقع کنترل و نظارت بیشتری می توان بر روی مسیر جریان آبیاری داشت و بتوان در مصرف آب صرفه جویی نمود و نیاز به استفاده از افراد زیاد برای عملیات آبیاری نداشته باشند.

امروزه با پیشرفت تجهیزات کشاورزی توانسته اند حجم فروش محصولات کشاورزی را بهبود ببخشند چون با مشکل کم آبی مواجه نخواهند شد و به عبارتی تمام مسیر جریان آب را می توانند با استفاده از رول کشاورزی و یا خرید نوار آبیاری قطره ای پوشش داده و بتوانند کنترل بیشتری بر روی مصرف آب داشته باشند چون آب و نحوۀ آبیاری از مهمترین نکات موفقیت در برداشت و رشد تولید محصولات کشاورزی است.

گروه صنعتی سبلان پلاست سال هاست که در زمینۀ تولید تجهیزات مدرن کشاورزی در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و امکان سفارش اینترنتی رول کشاورزی، نوار آبیاری و مواردی از این قبیل را برای کشاورزان فراهم نموده است.

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()