کیسه های کشاورزی از دیگر تجهیزات کاربردی است که در امور کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با خرید کیسه های کشاورزی به راحتی می توان محصولات کشاورزی را بسته بندی و حمل و نقل نمود و از میزان خسارات وارده به محصولات کشاورزی جلوگیری نمود.

گروه صنعتی سبلان پلاست در زمینۀ تولید و فروش کیسه های کشاورزی و برخی از تجهیزات کشاورزی دیگر در دزفول فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و تا کنون توانسته تحول بسزایی در صنعت کشاورزی بوجود آورد.

فروش کیسه های کشاورزی

فروش کیسه های کشاورزی به کشاورزان کمک می کند که بتوانند محصولات کشاورزی برداشت شده را با بسته بندی مناسبی به فروش برسانند. علاوه بر آنکه امکان چاپ مشخصات محصولات کشاورزی بر روی کیسه های کشاورزی امکان پذیر می باشد. در همین راستا اکثر کشاورزان برای حمل و نقل راحت تر محصولات برداشت شده از مزایای کیسه های کشاورزی استفاده می کنند که ارتباط مستقیم بر افزایش راندمان کاری، سالم ماندن محصولات و همچنین بسته بندی شکیل محصولات خواهد داشت.

برخی از محصولات کشاورزی نیاز به استفاده از کیسه های کشاورزی برای امور جمع آوری و فروش محصولات کشاورزی دارند. به عنوان مثال سیب زمینی، پیاز، گردو، بادام و برخی دیگر از محصولات کشاورزی برای جابجایی آنها نیاز به استفاده از کیسه های کشاورزی است تا بدین وسیله بتوانند راحت تر آنها را برای فروش آماده سازی نمایند. همانطور که گفته شد، درج تبلیغ شرکت عرضه کننده و یا تولید کنندۀ کالا مهمترین مزیت استفاده از کیسه های کشاورزی است که کشاورزان و شرکت های توزیع کنندۀ محصولات کشاورزی از این فرصت برای بسته بندی و جابجایی محصولات کشاورزی استفاده می کنند.

برای خرید کیسه های کشاورزی و  خرید رول کشاورزی  با کیفیت و قیمت ارزان می توانید با گروه صنعتی سبلان پلاست تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و پخش تجیهزات کشاورزی از جمله کیسه های کشاورزی در سراسر کشور فعالیت می کند.

 

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()