شماره سیم به عنوان یکی از تجهیزات کابردی در صنایع مختلف می باشد. البته بیشترین کابرد آن را می توانید در اجرای نقشه های الکتریکال برق و همچنین مخابرات مشاهده نمود. خرید و فروش شماره های سیم در سطح بین المللی صورت می گیرد چون برای کابرد آنها نیاز به رعایت یک سری نکات استاندارد است. بنابراین مجموعه های مختلف که مجری نقشه های سیستم کابل کشی هستند، می توانند متناسب با نیاز از مزایای شماره های سیم در رنگبندی های مختلف بهره گیرند.

شرکت پارتکس سوئد سال هاست که به صورت تخصصی در زمینۀ فروش شماره سیم  ، شماره کابل، شماره های تجهیزات، ماشین های چاپ برچسب شماره سیم، شماره استنلس استیل و غیره در سراسر کشور به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهند.

خرید شماره سیم ارزان

با توجه به کابرد مهمی که شماره سیم هنگام اجرای نقشه های سیم کشی برق و مخابرات دارند. تأمین آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع تکنسین سیم کشی باید اطلاعات جامعی نسبت به کاربرد شماره های سیم در رنگبندی های مختلف و نحوۀ به کارگیری از آنها را داشته باشد و طبق یک الگوریتم و چارت واحد اقدام به پیاده سازی عملیات سیم کشی نماید. هدف از انجام شماره گذاری، اقزایش ایمنی و جلوگیری از اتلاف وقت در زمان عیب یابی در سیستم کابل کشی و همچنین صرفه جویی در هزینه ها می باشد.

در نتیجه بیش از شصت سال است که در ایران از انواع شماره سیم استاندارد، منعطف و عایق حرارت برای علامت گذاری کابل ها و سیم به کار برده می شود. در نتیجه توانسته اند در هزینه های مصرفی صرفه جویی نمایند.

برای خرید شماره سیم مانند خرید شماره سیم PT با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید با مرکز فروش شرکت پارتکس سوئد تماس حاصل نمائید و یا به صورت اینترنتی سفارش خرید سیستم های شماره گذاری سیم و کابل با کیفیت را ثبت نمائید و در اسرع وقت به انها رسیدگی می شود.

 

 شرکت پارتکس سوئد 

آدرس : تهران ، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان 35 متری گلستان (مخبری)، بعد از میدان عدل، پلاک 73،ساختمان فرشاد . واحد 1

تلفن : 46133264     تلفن همراه : 09101520068   

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()