پراید اقساطی به عنوان یکی از روش های خرید خودرو محسوب می شود. ماشین پراید از جمله محصولات شرکت خودروسازی سایپا می باشد. شرایط فروش پراید اقساطی نسبت به سال های ابتدایی تولید محصولات پراید راحت تر شده است و اکثر افراد راحت تر می توانند از مزایای فروش پراید اقساطی برای خرید پراید صبا یا نسیم، پراید وانت و یا پراید هاچ بک استفاده نمایند.

سایا خودرو از ابتدای راه اندازی شرکت در زمینۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و پاسخگوی نیاز مشتریان در سراسر کشور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ استفاده از خدمات فروش پراید اقساطی می توانید با مرکز فروش شرکت تماس حاصل نمائید.

ارائه خدمات فروش پراید اقساطی

برخی از نمایشگاه های خودرو و شرکت های عرضه کنندۀ خودرو، خدمات فروش پراید اقساطی را در کنار فروش نقد پراید به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. بدین وسیله علاقه مندان خرید پراید می توانند با بررسی وضعیت مالی خود و همچنین قیمت انواع خودروی پراید، اقدام به خرید این محصول سایپا نمایند.

امروزه پراید اقساطی با شرایط فروش اقساطی خودرو بلند مدت و تحویل فوری به مشتریان ارائه می شود. بدین ترتیب افرادی که از همان ابتدای خرید پراید اقساطی، نیاز ضروری به ماشین دارند، می توانند از مزایای این طرح ها برای مالکیت خودرو استفاده کنند. در واقع از همان ابتدای تحویل پیش پرداخت و عقد قراردادن برای خرید پراید اقساطی، می توانند خودرو را تحویل گرفته و سپس مطابق با تاریخ های مشخص شده در داخل قرارداد مبلغ اقساط را پرداخت نمایند. برای برخی از افراد این مسئله بسیار حائز اهمیت می باشد.

سایا خودرو به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در زمینۀ فروش خودروهای سایپا و سایر شرکت های خودروسازی داخلی در تهران فعالیت می کند. در همین راستا خرید و فروش پراید اقساطی را برای خریداران فراهم کرده است.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 117
نمایش همه
علاقه مندی ها ()