پراید اقساطی به افراد کمک می کند که بر اساس توان مالی خود، بتوانند اقدام به خرید پراید در مدل های مختلف نمایند. قیمت پراید نسبت به سایر محصولات شرکت خودروسازی سایپا ارزان می باشد و به همین دلیل اکثر افراد تمایل به خرید پراید نقد و یا اقساطی دارند. فروش پراید اقساطی نیز به دلیل افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر مورد توجه مردم قرار گرفته است و افرادی که قدرت خرید نقد ندارند، می توانند با صرفه جویی و برنامه ریزی مالی اقدام به خرید پراید اقساطی تیپ های مختلف پراید نمایند.

بهترین شرایط برای خرید پراید اقساطی

شرایط بلند مدت در کنار خدمات فروش خودرو مانند پراید اقساطی کوتاه مدت به خریدار کمک می کند که بتوانند در مدت زمان بیشتری مبلغ الباقی قیمت پراید را پرداخت کند و تحت فشار مالی زیاد قرار نگیرد. همچنین اتخاذ شرایط فروش اقساطی با تحویل فوری اتومبیل بهترین گزینه برای جلب خریداران می باشد و افراد بهتر از قبل راغب برای خرید پراید اقساطی خواهند بود چون حین پرداخت اقساط، می توانند از اتومبیل خود استفاده کنند و نگران دیر کردن زمان تحویل خودرو نخواهند بود.

فروش پراید اقساطی به مدل های مختلف پراید چون پراید 131، پراید 132، پراید 151، پراید 141 و پراید 111 نیز اختصاص پیدا می کند.   بدین وسیله علاقه مندان خرید پراید می توانند از شرایط   خرید و فروش خودرو پراید اقساطی برای خرید هر کدام از این تیپ های پراید استفاده نمایند.

شرکت سایپا برای تولید پراید از موتورهای انژکتوری 1300 سی سی با حجم باک 37 لیتر با جعبه دنده 5 دنده دستی استفاده می کند که البته هر کدام از مدل های پراید ممکن است تفاوت های قابل توجهی از نظر بدنۀ ظاهری و فنی داشته باشند.

در حال حاضر اگر قصد خرید پراید قسطی با بهترین شرایط دارید، می توانید با سایا خودرو تماس بگیرید.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()