کفی تخت جکدار معمولاً از جنس فلز مستحکم ساخته شده است که تحمل فشار شخص و همچنین تشک را بر روی خود داشته باشد. خرید کفی تخت جکدار به دلیل داشتن باکس خالی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. از این رو افرادی که دارای اتاق خواب کوچک هستند، می توانند از مزایای این نوع کفی تخت برای تختخواب دو نفره و یا سه نفره خریداری نمود. بدین وسیله می توان محیط پیرامون تخت خواب را تمیز و مرتب نگه داشت.

برای انتخاب و  خرید کفی تخت جکدار  می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی ویستا کالا دیدن نمائید و با قیمت مناسب و متناسب با فضای اتاق خواب مناسب ترین مدل کفی تخت را سفارش دهید.

فروش انواع کفی تخت جکدار

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، در حال حاضر متناسب با تختخواب تک نفره و یا دو نفره، شاهد فروش کفی تخت خواب جکدار برای تخت دو نفره و یا تک نفره می باشیم. هنگام خرید و سفارش کفی تخت، توجه داشته باشید که ابعاد تخت باید بر اساس اصول استاندارد در نظر گرفته شده باشد چون نقش مهمی بر روی سلامت فرد دارد. داشتن ارتفاع استاندارد از سطح زمین و همچنین ابعاد طول و عرض استاندارد متناسب با تخت دو نفره و یا تک نفره نیز در کنار کیفیت بالایی که باید داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است. در نتیجه هنگام خرید سرویس تختخواب، باید توجه ویژه ای نسبت به ابعاد و میزان استحکام کفی تخت جکدار داشته باشید. در ضمن به دلیل حال باز و بسته ای که این نوع کفی دارد، باید نوع جک به کار رفته در ساخت این نوع کفی از کیفیت بالا برخوردار باشد و صدایی تولید نکند.

بنابراین با مشاهدۀ محصولات فروشگاه اینترنتی ویستا کالا می توانید به صورت کاملاً تضمین شده، کفی تخت جکدار سرویس تختخواب خود را خریداری نمائید.

 

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()