خودرو وسیله ای است که امروزه جزو نیازهای اساسی انسان ها به شمار می آید و وجود آن در هر خانواده ای لازم و ضروری می باشد اما شرایط خرید خودرو به دلیل قیمت بالایی که دارد و افزایش قیمت هر روز آن برای بعضی از خانواده ها امکان پذیر نمی باشد اما چند سالی است که فروش اقساطی خودرو در بازار رواج یافته و شرایط مناسبی را برای آن دسته از افراد جامعه که توانایی خرید نقدی خودرو را نداشته اند فراهم کرده است. متقاضیان در طرح خرید و فروش اقساطی خودرو می توانند تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو مورد نظر خود، مالکیت آن خودرو را به صورت اجاره به شرط تملیک به دست آورند و پس از پرداخت آخرین قسط خودروی خود مالکیت قطعی آن را به دست آورند کمپانی های خودرو سازی و شرکت های  لیزینگ با فروش اقساطی خودرو خارجی و داخلی هم توجه متقاضیان خرید خودروهای خارجی که شرایط خرید نقدی آن را ندارند و هم توجه متقاضیان خرید خودروی داخلی را به خود جلب کرده اند.

امروزه در ایران کمپانی ها و شرکت های لیزینگ زیادی طرح فروش اقساطی خودرو را اجرا می کنند اما هر کدام از آن ها در تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو با یکدیگر تفاوت هایی دارند و هر کدام از این شرکت ها شرایط و امکانات متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. همانطور که گفته شد تعداد شرکت های لیزینگ زیاد است و هر کدام از آن ها برای جذب مشتری بیشتر، تلاش خود را به کار می گیرند که بتوانند از دیگر شرکت ها پیشی بگیرند و بیشترین تعداد مشتری را برای مجموعه خود جذب کنند.

شرکت فرنام خودرو با سال ها تجربه در زمینه فروش اقساطی خودرو مانند خرید و فروش اقساطی سایپا یکی از مجموعه های موفق و معتبر با کادری مجرب می باشد که انواع خودروهای داخلی و خارجی را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد و موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()