فیلتر شنی مهمترین کاربرد را در پکیج تصفیه آب و فاضلاب و همچنین تصفیه خانه استخر دارد. همانطور که می دانید کاربرد گستردۀ فیلترهای شنی را می توانید در سیستم های تصفیه خانه در تأسیسات خانگی و صنعتی مشاهده نمائید. خرید و نصب  فیلتر شنی توسط افراد متخصص صورت می گیرد که اطلاعات دقیق نسبت به نحوۀ اجرای سیستم های تصفیه سازی آب دارند. متناسب با حجم ورودی و خروجی آب و همچنین میزان املاح معدنی معلق در آب ، خرید فیلتر شنی برای سیستم تصفیه آب و فاضلاب صورت می گیرد.

شرکت اطلس آب یکی از شرکت های معتبر در زمینۀ اجرای سیستم های پیش تصفیه و تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب و استخر در سراسر کشور می باشد. این مجموعه با آگاهی دقیق و دانش کلی در حوزۀ ساخت پکیج و تجهیزات آب و فاضلاب با قیمت مناسب فعالیت می کند.

خرید فیلتر شنی و کاربرد آن

خرید فیلتر شنی به دلیل ویژگی هایی که دارد در سیستم تصفیه فاضلاب و استخر به کار برده می شود. هنگام خرید فیلتر شنی و تعبیه آن در سیستم های تصفیه خانه باید از تخصص افراد مجرب بهره گرفته شود.

فیلتر شنی فلزی، فیلتر شنی FRP، فیلتر شنی و ماسه ای آرام، فیلتر شنی و ماسه ای سریع، فیلتر شنی گرانشی و ... برخی از انواع فیلتر شنی موجود در بازار می باشند که توسط شرکت های معتبر داخل کشور تولید و عرضه می شوند. برای اطلاع از قیمت فیلتر شنی به سایت مراجعه کنید.

تحمل فشار تست شده، قابلیت اتصال به شیرهای هواگیر و فشارسنج، قابلیت رنگ آمیز اپوکس بر روی مخزن فیلتر شنی، برخورداری از شن های سیلیس با درصد خلوص بالا برخی از ویژگی های مهم فیلتر شنی تحت فشار هستند که در سیستم های تصفیه خانه استخر مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت اطلس آب نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های سازندۀ دستگاه های تصفیه خانه صنعتی آب و فاضلاب در تهران می باشد و امکان خرید فیلتر شنی ارزان را برای مشتریان فراهم کرده است.

 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

      ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()