برای رادیولوژی دندان سعادت آباد، می توانید به مراکز تخصصی رادیولوژی دندان در سعادت آباد مراجعه کنید. چنین مراکزی به دلیل برخورداری از دستگاه های کاملاً پیشرفته و بروز قادر به پاسخگویی نیاز شما متقاضیان گرامی می باشند. تا کنون اکثر افراد به دلیل درد در ناحیۀ دهان و دندان به دندانپزشک مراجعه نمودند و دندانپزشک به شما رادیولوژی تجویز کرده است که بتواند به کمک آن منطقۀ آسیب دیدۀ دندان را مشخص نموده و روش مناسبی را برای درمان مشکلات دهان و دندان به کار گیرد.

 مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد  همان مرکز تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل نیز یکی از بزرگ ترین مراکز رادیولوژی دندان در سعادت آباد می باشد که روزانه می تواند پاسخگوی نیاز خیلی از مراجعه کنندگان در سطح منطقۀ تهران و همچنین سایر مناطق باشند.

خدمات مرکز پیشرفته رادیولوژی دندان در سعادت آباد

انجام رادیوگرافی داخل دهانی و رادیوگرافی خارج دهانی از جمله خدمات مراکز رادیولوژی دندان سعادت آباد می باشد. بدین وسیله پیش از مراجعه به مرکز، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از نوع خدمات مرکز رادیولوژی مورد نظر اطلاع پیدا کنید. سپس به سهولت می توانید با در اختیار داشتن دفترچه تأمین اجتماعی و سایر بیمه های درمانی برای انجام رادیولوژی به مرکز تخصصی تصویربرداری دندان در سعادت آباد مراجعه کنید.

هزینۀ انجام رادیولوژی دندان و  خدمات رادیوگرافی و رادیولوژی دندان بر اساس تعرفه های مشخص شده از سوی اتحادیۀ مربوطه صورت می گیرد. در صورت نیاز می توانید پیش از دریافت خدمات رادیولوژی دندان در سعادت آباد به صورت تلفنی از هزینۀ هر کدام از روش های رادیوگرافی با بیمۀ مورد نظر و یا آزاد مطلع شوید و سپس با تعیین وقت قبلی به مرکز مراجعه کنید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل یکی از با سابقه ترین مراکز در حوزۀ ارائه خدمات تخصصی رادیولوژی دندان با جدیدترین متددهای تصویربرداری در سعادت آباد تهران می باشد.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()