پایان نامه یکی از پژوهش هایی است که برای تحصیل  در دوره های مختلف ، باید به اساتید ارائه داده شود. برای این که بتوانید از پایان نامه ی خود پس از ارائه در راستای به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده نمایید و بتوانید کتابی برای خود داشته باشید تا بتوانید برای ارتقای شغلی و امتیاز در دانشگاه و یا برای درامد زایی از آن استفاده کنید، باید از تبدیل پایان نامه به کتاب بهره مند شوید. برای تبدیل پایان نامه به کتاب باید از انتشاراتی کمک بگیرید تا مراحل چاپ کتاب را انجام دهند.

پایان نامه با نگارش مخصوص خواسته شده  با فهرست نویسی و تیتر های خاصی طراحی شده است که معمولا تفاوت های بسیاری با کتاب دارد و جملات صریح تر بیان شده و به صورت روان می باشد. بنابراین لازم است که برای تبدیل پایان نامه به کتاب ، تغییراتی را در کتاب ها به وجود آورید . بدین منظور می توانید با ویرایش آن در برخی از قسمت ها، آن را آماده ی چاپ نمایید. انتشارات صالحیان از مراکز تخصصی  چاپ کتاب می باشد که خدماتی کامل و باکیفیت را به شما ارائه می دهد.

ویرایش در تبدیل پایان نامه به کتاب

ویرایش اساسی برای تبدیل پایان نامه به کتاب باید شکل گیرد یعنی شما تیتر ها و موضوعات را به شکل قابل فهم و کتابی بنویسید. مقدمه و فهرست بندی باید به طور کاملا خلاصه و مختصر باشند. ویرایش دیگری که باید در تبدیل پایان نامه به کتاب صورت گیرد، اندازه ی صفحات است که به دلیل بزرگ بودن ابعاد پایان نامه برای تبدیل پایان نامه به کتاب باید حتما سایز کوچک تر شود و به سایز دلخواه شما تبدیل شود بنابراین پس از تغییر اندازه ها ویرایش نهایی باید داشته باشید. مرکز چاپ و نشر صالحیان بهترین مرکز چاپ کتاب در کشورمان می باشد.

چاپ و نشر صالحیان

آدرس : تهران-میدان انقلاب  خیابان ۱۲ فروردین کوچه ژاندارمری پلاک ۱۳۲ طبقه دوم

ایمیل: siycopy@yahoo.com

شماره تماس : ۰۹۱۹۰۸۱۰۱۴۲ - ۶۶۹۷۹۳۰۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()