مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 یکی از دستگاه های پروژکتور رایج در کشور می باشد که جهت تماشای ویدئوی آموزشی و همچنین پخش اسناد به کار برده می شوند. هدف از طراحی دستگاه پروژکتور برای نمایش تصاویر با سایز بزرگ تر از تلویزیون می باشد. به همین منظور در محیط های آموزشی، سالن کنفرانس، همایش ها می توانید کاربرد ویدئو پروژکتور را مشاهده نمائید که همانند تلویزیون سیار به کار برده می شوند. توجه به این نکته برای افراد بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل علاقه مند به خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 برای نمایش تصاویر در مکان های مختلف هستند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان یکی از مجموعه های فعال در سراسر کشور است که توانسته یکی از پیشگامان در صنعت طراحی و ساخت نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران باشد. دستگاه مینی ویدئو پروژکتور T27 نیز یکی از محصولات رایج و پرطرفدار در این کمپانی می باشد.

ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور T27

این دستگاه همچون سایر محصولات نیزا کالا دارای مشخصات فنی پایه ای می باشد که در ادامۀ مقاله برخی از آنها را مطرح می کنیم. فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 در دسته بندی دستگاه های مینی پروژکتور است که از وزن سبک حدو د یک کیلو و ابعاد کوچک 200*145*65 برخوردار می باشد و همچون سایر دستگاه های پروجکشن امکان نصب بر روی دیوار، سقف و همچنین بر روی زمین وجود دارد.

نوع لنز و لامپ به کار رفته در داخل دستگاه پروژکتور مدل T27 از جنس LED با طول عمر لامپ 30 هزار ساعت در حالت عادی و اکو می باشد. نتیجۀ خروجی وضوح تصویر این ویدئو پروژکتور برابر با 1280*800 با رزولوشن نمایشگر 1920*1080 می باشد که از کنتراست یک به 20 هزار برخوردار می باشد.

خرید مینی ویدئو پروژکتور ارزان

قیمت مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 نسبت به مشخصات فنی که دارد بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد چون از دستۀ دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور محسوب می شود و مورد استقبال خیلی از افراد و مؤسسات قرار گرفته است. برای  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار  به سایت مراجعه کنید.

از معایب این دستگاه می توان به عدم نمایش تصاویر سه بعدی و همچنین عدم پورت ورودی شبکه اشاره کرد ولی به طور کلی یکی از دستگاه های ویدئو پروژکتور وای فای دار است که امکان اتصال بدون کابل به دستگاه های منبع دیجیتال را دارد. سیستم عامل دستگاه مینی ویدئو پروژکتور T27 اندروید است و قابلیت پرتابل بودن به دستگاه داده می شود. سایز نمایشگر این دستگاه پروژکتور40 الی 150 اینچ می باشد که امکان نمایش تصاویر را تا فاصلۀ یک الی سه متر از دستگاه را بر روی پرده نمایشگر دارد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا سازنده و فروشندۀ مستقیم مینی ویدئو پروژکتور مدل T27 با قیمت ارزان و کیفیت تصویر بالا می باشد.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()