سبد پلاستیکی یکی از محصولات رایج است که از جنس مواد پلی اتیلن ساخته می شوند. در حال حاضر انواع سبد پلاستیکی تولید شده و در دسترس مصرف کنندگان در صنایع مختلف قرار گرفته می شود. تا کنون کاربرد گستردۀ خرید سبد پلاستیکی و جعبۀ پلاستیکی در مصارف حمل و نقل کالاهای مختلف چون میوه و خشکبار، قطعات ریز و کوچک صنعتی، حمل فرآورده های لبنی و مواد غذایی و غیره مشاهده شده است.

شرکت زاگرس پلاستیک با تجهیز نمودن مجموعۀ خود به تجهیزات پیشرفته، توانست تحولی در صنعت تولید پالت و سبد پلاستیکی بوجود آورد. در واقع با عرضۀ این کالا در سطح بازار، سهم عمده ای از توسعۀ کسب و کار صنایع دیگر داشته باشد.

فروش سبد پلاستیکی و نکات کلیدی خرید محصول

خرید سبد پلاستیکی توانسته سرعت بسزایی به پروسۀ حمل و نقل برخی از کالاها در صنایع مختلف ببخشد. فروش سبد پلاستیکی بر اساس مشخصه هایی چون ابعاد، وزن، میزان فضای داخل سبد و نوع جنس مواد تشکیل دهنده صورت می گیرد که طبیعتاً عواملی مؤثر بر روی قیمت سبد پلاستیکی می باشند.

با این تفاسیر، با علم به این موضوع می توانید با بررسی دقیق نیاز خود، یکی از محصولات سبد و یا باکس پالت پلاستیکی را سفارش دهید.

مواد پلیمری به دلیل انعطاف پذیری و طول عمر بالایی که دارد، به عنوان مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پالت و سبدهای پلاستیکی در نظر گرفته می شود. بنابراین هنگام خرید جعبه های پلاستیکی از  تولید کننده انواع پالت پلاستیکی ، ملاک انتخاب را کیفیت مواد جعبه قرار دهید که دوام بالایی داشته باشند.

سبد پلاستیکی میوه بیشترین کاربرد برای این محصول است که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش سبد های صنعتی توانسته بخش اعظمی از بار کاری مضاعف را از دوش نیروی کار انسانی بردارد.

قیمت سبد پلاستیکی به مؤلفه های مختلف بستگی دارد و برای آگاهی از قیمت محصولات پالت می توانید از طریق شرکت زاگرس پلاستیک اقدام کنید.

شرکت زاگرس پلاستیک

تلفن تماس: 09122999380  مهدی زاده

02155355100
02155054374
02155310625 
09122999380
09122778437

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()