جعبه پلاستیکی از دیگر محصولات تولیدی شرکت‌های عرضه کننده پالت پلاستیکی است. در واقع باکس پالت همان جعبه های پلاستیکی هستند که از جنس پلی اتیلن با ابعاد و رنگ بندی متفاوت تولید شده و به کار برده می شوند. کاربرد این وسیله توانسته تحول شگرفی در قسمت های بسته بندی و همچنین حمل و نقل در صنایع مختلف ایجاد کند. خرید جعبه پلاستیکی به شما کمک می کند که بتوانید محصولات زیادی را داخل آن جایگذاری نموده و جابجا نمائید.

شرکت زاگرس پلاستیک با تهیۀ مواد اولیۀ با کیفیت و همچنین دستگاه های پیشرفته در صنعت تزریق پلاستیک قادر به تولید محصولات پالت پلاستیکی، سبدهای پلاستیکی، باکس پالت و غیره شوند. هدف این مجموعه ارتقاء کیفیت و تنوع به محصولات است که مطابق با نیاز مصرف کنندگان باشد.

فاکتورهای مهم خرید جعبه پلاستیکی

فاکتورهای مهمی برای خرید جعبه پلاستیکی باید مد نظر قرار گرفته شود که در ادامۀ مقاله به آن می پردازیم.

داشتن وزن سبک، عایق حرارتی و الکتریکی بودن، استحکام بالا در برابر حلال ها، امکان تولید جعبه پلاستیکی شفاف، تولید جعبه پلاستیکی بهداشتی، تنوع رنگبندی و مدل، قیمت مناسب، مقاومت در برابر آب و رطوبت از جمله موارد مهم و کاربردی مرتبط با تولید جعبه پلاستیکی هستند. خرید پالت پلاستیکی دست دوم را از این مجموعه معتبر انجام دهید.

با گسترش تولید باکس پالت پلاستیکی، امروزه شاهد کاربرد این محصول در صنایع مختلفی همانند حمل میوه و خشکبار در امور کشاورزی، حمل قطعات فولادی و پلاستیکی در صنعت، حمل ابزارآلات، حمل موجودات دریایی در صنعت شیلات، جابجایی فرآورده های لبنی و غذایی در صنایع مواد غذایی، نگهداری کرم ابریشم، حمل پرندگان در رابطه با امور طیور و .... می باشیم.

با توجه به کاربرد گستردۀ این وسیله در صنایع مختلف، شرکت زاگرس پلاستیک تصمیم به تولید و عرضۀ مستقیم انواع جعبه پلاستیکی مستحکم و قیمت ارزان نموده است و امکان ارسال تحویل فوری به سراسر کشور را فراهم کرده است.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()