دستگاه بسته بندی از دستگاه های پیشرفته ای است که فناوری ساخت آن برای امور بسته بندی محصولات مختلف اختصاص پیدا کرده است. همانطور که می دانید نوع بسته بندی تأثیر مستقیم بر روی طول عمر و ماندگاری محصولات دارد. به همین منظور انواع دستگاه بسته بندی در سطح جهان تولید و عرضه می شوند.

در ایران نیز شرکت آراد ماشین با کسب تجربیات، دانش تخصصی و همچنین به کارگیری تجهیزات پیشرفته، توانسته موفقیت های عظیمی در خصوص تولید و عرضۀ دستگاه های صنعتی از جمله  فروش دستگاه بسته بندی دستی، صنعتی و نیمه صنعتی در این کشور کسب نماید.

فروش دستگاه بسته بندی و قیمت آنها

خرید و فروش دستگاه بسته بندی برای عرضۀ محصولات مواد غذایی و صنعتی لازم و ضروری است. چرا که باعث نگهداری ایمن از کالاهای مختلف می شود. علاوه بر آنکه طول عمر محصولات افزایش پیدا می کند.

امروزه شاهد فروش انواع دستگاه بسته بندی نوع ساشه، سیل حرارتی و القایی و غیره به صورت دستی، صنعتی، اتومات و فول اتومات می باشیم.

فناوری هر کدام از دستگاه های بسته بندی متفاوت از یکدیگر می باشد. بنابراین متقاضیان خرید دستگاه بسته بندی، متناسب با نوع محصولی که قرار است، بسته بندی شود، این دستگاه را خریداری می کنند.

قیمت دستگاه بسته بندی نیز بر اساس مشخصات فنی دستگاه که عبارتند از ابعاد دستگاه، وزن، کیفیت جنس بدنه، نوع برق مصرفی دستگاه، مدل، قدرت توزین، میزان سرعت بسته بندی محصولات، مدل بسته بندی و ... می شود، تعیین می شود.

انواع دستگاه بسته بندی در مدل های مختلف ساخته شده است که پیش از خرید آن، استفاده از راهنمایی های افراد متخصص می توانید به شما در خرید کم مصرف ترین دستگاه بسته بندی یاری رساند.

شرکت آراد ماشین نیز با داشتن سال ها تخصص در ساخت دستگاه های صنعتی، تولید و عرضۀ مستقیم انواع دستگاه بسته بندی مانند فروش دستگاه بسته بندی سیل را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور انجام می دهد.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()