راهنمای خرید ویدئو پروژکتور خانگی

برای خرید ویدئو پروژکتور مطمئنا باید نیاز خود را مدنظر قرار دهید تا بهترین دستگاه و با قیمت مناسب را خریداری نمایید.  همانطور که گفته شد ویدئو پروژکتور ها امروزه در منازل نیز مورد استفاده قرار میگیرند که در این صورت باید دستگاهی را تهیه نمایید که مناسب برای استفاده در منازل باشد. اما برای خرید ویدئو پروژکتور خانگی به چه عواملی توجه داشته باشیم؟ برای خرید ویدئو پروژکتور خانگی بیشتر از هر چیز باید به کیفیت تصویر آن اهمیت دهید. ویدئو پروژکتورهایی که مصارف عمومی دارند باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند تا در صورت استفاده زیاد و مکرر با مشکلی مواجه نگردند. اما برای خرید ویدئو پروژکتور خانگی باید به کیفیت تصویر بیش از طول عمر و کیفیت بدنه و قطعات توجه کنید زیرا ویدئو پروژکتورها در منازل کاربردی هم اندازه کاربرد های عمومی همجون کلاس ها و همایش ها ندارند پس باید به کیفیت تصویر آن توجه زیادی داشته باشید.

این ویدئو پروژکتور ها برای دورهمی های خانوادگی و شب نشینی ها و مرور خاطرات بهترین گزینه محسوب میشوند. در خرید ویدئو پروژکتور خانگی اگر به سه فاکتور مهم که بر روی کیفیت تصویر تاثیر گذار هستند توجه داشته باشید میتوانید یک دستگاه با کیفیت تصویر بالا را خریداری نمایید. این سه فاکتور در خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی عبارتند از شدت نور، کنتراست و رزولوشن که هر چه رقم آنها که واحد سنجش آنهاست بالا میباشد در نتیجه کیفیت تصویری بالاتری نیز خواهد داشت.

شدت نور ویدئو پروژکتور با واحد سنجش لومن، کنتراست با یک عدد بزرگ مانند 100000;1  و رزولوشن نیز به همین ترتیب با اعداد به نمایش در می آیند که در حال حاضر رزولوشن های 4k و FHD از بهترین رزولوشن تصویر ها برای به نمایش در آوردن تصاویر با کیفیت بالا هستند و کاملا مناسب تماشای فیلم های با کیفیت اچ دی  و بالاتر هستند.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()