مینی ویدئو پروژکتور مدل T36 از جمله دستگاه های پروژکتور سبک و قابل حمل نیزا کالا می باشد. فناوری به کار رفته در نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور پیشرفته تر از نسخه های قدیمی می باشد. خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T36 گزینه ای مناسب برای محیط های آموزشی، شرکت ها، سالن های اجتماعات و همچنین ایجاد سینمای خانگی می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان تولید کنندۀ دستگاه های پروژکتور می باشد. لذا در لیست محصولات این کمپانی می توانید فروش مینی ویدئو پروژکتور T36 را به همراه خدمات گارانتی و پس از فروش مشاهده نمائید.

چرا خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T36

همانطور که می دانید داشتن ابعاد کوچک و قابلیت های پیشرفته از مهمترین نکاتی است که افراد هنگام  خرید ویدئو پروژکتور در نظر می گیرند. قطعات اصلی تشکیل دهندۀ ویدئو پروژکتور لنز و لامپ می باشد که نقش قابل توجهی بر روی کیفیت تصاویر نمایش داده دارد. مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T36 دارای قابلیت WiFi است که امکان اتصال به دستگاه های دیگر را از طریق امواج وای فای می دهد و دیگر نیاز به اتصال با کابل نیست. در این صورت این دستگاه را می توان در موقعیت های مختلفی قرار داد و از مزایای امکانات آن استفاده نمود.

جابجایی مینی ویدئو پروژکتور مدل T36 آسان است چون جدیدترین تکنولوژی در طراحی و ساخت این دستگاه استفاده شده است که بسیار سبک است.

بیش از گذشته کاربرد دیتا پروژکتور برای نمایش تصاویر در مکان های مختلف رویت می شود و این نشانۀ گسترش و توسعۀ این دستگاه در محیط های آموزشی شده است.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت تخصصی و گردآوری نیروی توانمند و تجهیزات پیشرفته، مدل های متنوعی از دستگاه مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار را تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()