طرح توجیهی یک گزارش جامع اقتصادی از روند اجرایی یک فعالیت اقتصادی در بازار هدف می باشد، که تمامی مراحل اجرا و سرمایه گذاری را تا سوددهی، تشریح کرده است، اهمیت این گزارش آماری به حدی است که با استفاده از آن به راحتی می توان صندوق های مالی و اعتباری را برای گرفتن تسهیلات مورد نیاز خود مجاب کرد، تا با سرعت بیشتری به سمت موفقیت و سوددهی پیش رفت. 

امکان سنجی اولیه بازار، سرمایه گذاری اولیه و ثانویه، قیمت و ارزش هر محصول یا خدمات، نیروی کار و بسیاری موارد دیگر از جمله مواردی است که در تدوین خدمات طرح توجیهی کسب و کار معرفی می شوند این طرح زمان بازگشت سرمایه و سوددهی را نیز برای مشتریان مشخص می کند، و راههای تسریع موفقیت را تا حدودی به افراد نشان می دهد.

قیمت طرح توجیهی کسب و کار

تمامی مشاغل از نظر ظرفیت اقتصادی و وسعت پروژه در گروه های مشاغل کوچک، متوسط و بزرگ قرار می گیرند، که قیمت طرح توجیهی کسب و کار مانند طرح توجیهی پرواربندی بره در هرکدام از آن ها با توجه به ظرفیت های اقتصادی و کار محاسبه و تعیین می شود. تعداد سرمایه گذاران، ظرفیت پروژه، روش های سرمایه گذاری و بسیاری موارد دیگر در تعیین قیمت طرح توجیهی تأثیر بسیار زیادی دارند، بنابراین قیمت طرح توجیهی با توجه به موارد فوق و به صورت توافقی بین شرکت کارگزار و مشتری تعیین می شود و می توان گفت از نرخ مشخصی برخوردار نیست، اما با توجه به تعدد شرکت های مشاوره و برنامه ریزی کسب و کار، یک روند رقابتی به نفع مشتریان به وجود آمده است، که با تحیل شرکت های کارگزار می توانند مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از معتبرترین و محبوبترین شرکت های ارائه دهنده انواع طرح توجیهی کسب و کار با مناسب ترین قیمت می باشد، که بیشترین تعداد پروژه های انجام شده را در وب سایت خود به نمایش عموم گذاشته است، و با خیالی مطمئن می توان به آن اعتماد نمود.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()