کاغذ دیواری از پرکاربردترین روکش های دیواری است، که استفاده از آن در صنعت طراحی و دکوراسیون به دلیل داشتن مزایایی همچون عدم آلودگی محیط، تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ زیبایی، سهولت نصب، ضد حساسیت و آلرژی بودن بسیار متداول شده است، و می توان گفت این دیوار پوش های کاغذی به نوع جایگزین انواع روش های رنگ آمیزی ساختمان شده اند. این دیوار پوش های کاغذی را می توان به همراه انواع کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری در ساختمان ها نصب نمود، که زیبایی و تأثیر گذاری محیط را چند برابر می کند، انواع کاغذ دیواری پشت تلویزیون، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری پذیرایی و غیره نمونه هایی از این دسته بندی می باشد. از دیگر دلایل شهرت و محبوبیت کاغذ دیواری قیمت مناسب و پایین آن می باشد. برند سازنده، کیفیت تولید، سبک طراحی، هارمونی رنگ ها و غیره از جمله مهمترین دلایل تعیین قیمت خرید کاغذ دیواری باکیفیت می باشد.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

با انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت می توان علاوه بر زیبایی ظاهری به بزرگ نمایی و جذابیت بصری محیط نیز افزود، اما در صورتیکه این منسوجات کاغذی را به درستی انتخاب نکرد، ممکن است، تاثیرات چندان رضایت بخشی را در محیط نگذارند، به همین دلیل برای داشتن یک انتخاب صحیح بهتر است در ابتدا،راهنمای انتخاب کاغذ دیواری مناسب را که شامل هماهنگی کامل بین سبک های طراحی و رنگ های مکمل می شود را مد نظر قرار داد، تا در نهایت خروجی مورد نظر خود را بتوان از تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان دریافت نمود.

کیفیت و دوام این روکش های دیواری جذاب از دیگر دلایل مهم در انتخاب آن ها می باشد، و در صورت داشتن یک  انتخاب صحیح می توان تا مدت ها این روکش های زیبای کاغذی را بر روی دیوارهای داخلی ساختمان مشاهده کرد، بدون اینکه کوچکترین نیازی به ترمیم و یا تعویض داشته باشند. فروشگاه وال نید فروش کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک و دیگر سبک ها را به شما ارائه می دهد.

فروشگاه وال نید 

شماره تماس: 02156616206

شماره واتساپ: 09120225267

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()