اصول خرید پارکت چوبی مناسب

پارکت یکی از اجزاء اصلی و بسیار مهم در دیزاین داخلی ساختمان است، که از نظر رنگ شناسی و بافت طراحی باید با دیگر آیتم های داخلی از قبیل دیوارپوش ها، مبلمان، قاب ها، پرده ها و غیره همخوانی داشته باشد، تا بتوان با نظم بخشیدن به محیط، زیبایی و جلوه این کفپوش های طبیعی را دو چندان نمود. از دیگر اصول خرید پارکت چوبی مناسب و باکیفیت می توان به ضخامت چوب، کیفیت و بودجه مشتریان اشاره کرد، زیرا با توجه به تنوع بسیار بالای این منسوجات چوبی انتخاب و خرید پارکت مناسب ممکن است برای مشتریان قدری زمان بر و گیج کننده باشد، که در این صورت تنها با یک امکان سنجی اولیه از موقعیت و محدودیت های طراحی می توان منتاسب ترین پارکت را انتخاب کرده و سفارش داد. فروشگاه اینترنتی دکورآفیس با سالها فعالیت مستمر در زمینه واردات و عرضه لوازم دکوراتیو و تزئینی ساختمان در شمار معتبرترین و خوشنام ترین مراکز فروش پارکت چوبی باکیفیت قرار گرفته است، که با اعتماد کامل می توان محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کرد.

فروش پارکت چوبی با ارزان ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مراکز واردات و فروش پارکت چوبی مانند فروش پارکت لمینت ضد آب با ارزان ترین قیمت در کشور می باشد، که تمامی محصولات خود را به روش های حضوری و آنلاین، بدون واسطه و مستقیم در اختیار متقاضیان می گذارد. از جمله خدمات این مجموعه که آن را از دیگر مراکز فروشگاهی متمایز می کند می توان به ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور همراه با گارانتی تضمین کیفیت اشاره کرد.

متقاضیان خرید انواع پارکت و لمینت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ مناسب ترین پارکت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()