تابلو دکوراتیو از زیباترین و مناسب ترین المان های تزئین دیوارها است، که با استفاده از آن می توان به دیزاین ساختمان های مسکونی و تجاری آرامش و زیبایی بخشید، و اهداف طراحی را در هر زمینه ای به خوبی به نمایش گذاشت. جو و اتمسفر ساختمان با استفاده از این قاب های زیبا و رنگارنگ به سادگی تغیر می کند، بطوریکه با استفاده از آن به راحتی و با کمترین هزینه می توان دکوراسیون داخلی ساختمان را تغیر داد، از دیگر مزایای خرید تابلو دکوراتیو در دکوراسیون داخلی می توان به استفاده از آنها در تمامی دکوراسیون های اداری و مسکونی اشاره کرد، البته این امکان وجود دارد، که در دکوراسیون های اداری از انواع تصاویر مرتبط بامشاغل مختلف اقتصادی، پوستر دیواری و پرده های تصویری در سبک های مدرن و کلاسیک استفاده کرد، با استفاده از آن ها بتوان به سادگی یک دکوراسیون زیبا و منسجم را پیاده سازی کرد،  به نوعی که علاوه بر زیبایی محیط بتوان پرستیژکاری ابن مجموعه ها  را نیز افزابش داد. قیمت تابلو دکوراتیو به موارد بسیار زیادی بستگی دارد، و معمولا از طریق هنرمندان و مجموعه های همکار با آنها براساس موارد بسیار زیادی از جمله نوع متریال مصرفی، سبک هنری نقاشی، ابعاد و اندازه تابلوها و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود.

انتخاب تابلو دکوراتیو مناسب

برای انتخاب تابلو دکوراتیو مناسب برای ساختمان در ابتدا باید به توازن بین تیراژه رنگ ها، سبک نقاشی و دیگر المات های طراحی دقت کرد و سپس با مشخص کردن ابعاد تصویر و اندازه های دیوار سایز قاب ها و همچنین عمودی و افقی بودن آن را مشخص می کنند. مجموعه معتبر دکور آفیس از خوشنام ترین مراکز خرید تابلو گل سه بعدی و انواع دیگر با کیفیت و مناسب می باشد که با مراجعه به وبسایت آن می توان در هر سبک و سلیقه ای  به راحتی سفارشات خود را انتخاب کرده و خریداری نمود.

انواع تابلو دکوراتیو در دکوراسیون داخلی

هنر برپایه سبک شناسی و رعایت الگوهای مشخص و منظم بناشده و در این راستا می توان انواع تابلو دکوراتیو در دکوراسیون داخلی را متناسب با سبک و سیاق و دیزاین ساختمانها انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. تابلو نقاشی مدرن، تابلو نقاشی کلاسیک، تابلو نقاشی سنتی، تابلو نقاشی خط و  بسیاری موارد دیگر را می توان در سایزها و ابعاد مناسب با دیوارها و دکوراسیون داخلی انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. تابلوها به ساختمان روح و کالبد می بخشند، و درواقع زیبایی یک ساختمان را می توان به نظم بین اجزاء و انواع تجهیزات گرافیکی به کار رفته در آن ها نسبت داد، زیرا همواره انواع تابلو نقاشی، پوستر دیواری، اشیاء دکوراتیو نظیر ظروف قلم کاری شده، تابلو فرش ها و غیره بیشترین سطح توجه را به خود اختصاص می دهند و بینندگان را مجذوب زیبایی خود می کند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()