لوازم یدکی لیفتراک از قطعات مختلف تشکیل شده است که هر کدام از آنها به منظور انجام یک سری فعالیت خاص در ماشین لیفتراک تعبیه شده اند. با توجه به کاربرد گستردۀ ماشین لیفتراک برای امور بسته بندی و حمل و نقل کالاهای مختلف، شاهد  فروش لوازم یدکی لیفتراک ، متناسب با مدل و برندهای مختلف این مدل ماشین در سطح جهان می باشیم.

شرکت پارت یدک راهسازی با تأمین سرمایه و همچنین نیروی انسانی مجرب، به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین فعالیت کند. بنابراین مالکین ماشین آلات سنگین می توانند به صورت غیر حضوری مدل و برند قطعات و لوازم یدکی گریدر مورد نظر خود را استعلام کنند.

فروش قطعات لیفتراک با برندهای معتبر

تعدد برند و مدل های ماشین لیفتراک بسیار است و این مسئله نیاز بازار را به تأمین انواع لوازم یدکی لیفتراک با برندهای معتبر مشخص می کند. لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار متقاضیان زیادی در سطح جهان دارد، علاوه بر آنکه امکان خرید قطعات لیفتراک کوماتسو، هپکو، هیوندا، ولوو و غیره برای مشتریان فراهم می باشد.

بنابراین مالکین ماشین آلات لیفتراک می توانند در صورت نیاز و آسیب دیدگی هر کدام از قطعات این ماشین، با قیمت ارزان و کیفیت بالا لوازم یدکی لیفتراک اصل را تأمین نموده و جایگزین نمایند.

دوشاخه لیفتراک، کاسه نمدهای گیربکس، شفت خروجی، دنده دوبل، شفت کلاچ لیفتراک، استاتور لیفتراک، پیستون کلاچ لیفتراک و ... برخی از انواع لوازم یدکی لیفتراک هستند که در کلیۀ ماشین آلات لیفتراک به کار برده می شوند. البته ابعاد و نوع آنها می تواند متفاوت از یکدیگر در نظر گرفته شود و هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک هیوندا اصل مد نظر داشته باشید.

اگر در شهرستان زندگی می کنید و نیاز به خرید لوازم یدکی ماشین آلات سنگین دارید، می توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی استعلام موجود بودن و قیمت قطعات لیفتراک مورد نظر خود را از کارشناسان شرکت پارت یدک راهسازی بخواهید.

 

   شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()