تابلو ال ای دی روان از دیگر انواع تابلوسازی تبلیغاتی است که افراد زیادی علاقه مند به این سبک از طراحی تابلوی تبلیغاتی مدرن می باشند. اجرای تابلوسازی ال ای دی روان توسط افراد حرفه ای و مجرب پیاده سازی می شود چرا که آگاهی کامل نسبت به نحوۀ اجرا و پیاده سازی این نوع تابلوسازی تبلیغاتی می باشند.

تابلوسازی اچ دی لایت  با کسب تجربیات فراوان در حوزۀ ساخت تابلوهای تبلیغاتی، قادر به ساخت تابلو ال ای دی روان در طرح های متنوع مطابق با نیاز مشتریان می باشد.

اجرای تابلو روان دو طرفه

امروزه امکان اجرای تابلو ال ای دی روان دو طرفه با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته امکان پذیر می باشد. در این روش از دو طرف تابلو تبلیغاتی می توان نوشته را ملاحظه نمود. قطعات تابلو روان از کیفیت بالایی ساخته شده است و جرء تابلوهای دیجیتالی نیز شناخته می شود. در واقع در طراحی تابلوسازی ال ای دی روان می توان چندین عبارت تبلیغاتی را برنامه ریزی نمود و به صورت فول کالر به صورت گردشی به مخاطبان نمایش داده شود. نکتۀ مهمی که در رابطه با طراحی و ساخت تابلو ال ای دی روان وجود دارد، داشتن قابلیت تعویض عبارت و ایجاد افکت و انیمیشن های جذاب و خیره کننده می باشد.

قیمت سفارش و نصب تابلو ال ای دی روان در مرکز تابلوسازی اچ دی لایت به سایز تابلو، طرح، رنگبندی و غیره بستگی دارد. از این رو متناسب با نیاز مشتری امکان اجرا و نصب تابلوسازی روان با قیمت ارزان و همچنین گران وجود دارد. بنابراین شرکت ها و مجموعه های مختلف که دارای کسب و کارهای مختلف هستند می توانند بر حسب نیاز از ویژگی های این تابلو تبلیغاتی به بهترین شکل استفاده نمایند.

اگر قصد راه اندازی کسب و کار جدید دارید، می توانید از ویژگی های تابلوسازی تبلیغاتی ال ای دی روان توسط تابلوسازی اچ دی لایت  استفاده نمائید.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()