شستشوی نمای ساختمان، نوع دیگری از خدمات ساختمانی است که توسط برخی از شرکت های خدماتی به متقاضیان ارائه داده می شود. با گذشت زمان، آلودگی هوا، برف و باران و مواردی از این قبیل به مرور زمان موجب ایجاد آلودگی و رسوب بر روی سطوح نمای ساختمان می شود. به این ترتیب نیاز به اجرای شستشوی نمای ساختمان است که بتوان حجم آلودگی سطوح نما را کاهش داد.

برای آگاهی از نحوه و هزینۀ انجام شستشوی نمای ساختمان می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید. این مجموعه قادر به ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع به صورت کاملاً تخصصی می باشد.

شستشوی نمای کامپوزیت و شیشه

همانطور که می دانید امروزه اکثر نماهای ساختمان از جنس کامپوزیت و شیشه ساخته شده اند که حفظ نظافت برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش مهمی بر روی زیبایی نمای ساختمان خواهد داشت. بنابراین هر چند ماه یکبار نیاز به اجرای شستشوی نمای ساختمان شیشه، کامپوزیت و غیره با استفاده از واترجت و یا به روش دستی است.

هر کدام از روش هایی که به آن اشاره نمودیم، بستگی به میزان آلودگی سطوح دارد. البته شستشوی نمای ساختمان با واترجت در مدل های متفاوت تک فاز، سه فاز و یا دیزلی صورت می گیرد.

نماشویی ساختمان نیاز به تجهیزات کار در ارتفاع و همچنین مناسب ترین مواد شوینده دارد. چرا که برای هر نوع مصالح ساختمانی صیقلی و غیر صیقلی نیاز به استفاده از مواد شویندۀ مخصوص دارد. علاوه بر آنکه شدت آلودگی سطوح نیز به نوبۀ خود بر مدت زمان و قیمت شستشوی نمای ساختمان تأثیرگذار می باشد. برای شستشوی نمای ساختمان با مصالح سیمان، آجر، سنگ و کنیتکس که میزان آلودگی کم است، می توان از دستگاه واترجت استفاده نمود و برای آلودگی زیاد، استفاده از واترسندبلاست بهترین روش محسوب می شود. تعویض شیشه نمای ساختمان توسط این مجموعه با بهترین کیفیت انجام می گیرد.

گروه نماروز به صورت حرفه ای می تواند پاسخگوی پرسش های شما در خصوص نحوۀ اجرای شستشوی نمای ساختمان های مختلف باشد.

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()