لیست محصولات پر طرفدار کرمان موتور

فروش اقساطی کرمان موتور نیز مانند تمامی روش های اعتباری و تسهیلاتی دیگری که از سوی مجموعه های معتبر و مجرب عرضه کننده این محصولات ارائه می شود، با یک نرخ سود مشارکتی مشخص بوده و تحویل این خودروها در تمامی مدل ها به صورت فوری و آنی می باشد. از لیست محصولات پرطرفدار کرمان موتور که بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده اند ، می توان به انواع مدل های اتومبیل جک ، لیفان، لیفان ای 10، النترا، شاسی بلند ایکس 60، آزارا، سانتافه، سوناتا و توسان اشاره کرد، که از نظر کیفیت و طراحی ظاهری بی رقیب می باشند. البته از پرمخاطب ترین آن ها در بین محصولات نامبرده که بیشترین متقاضی را در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور به خود اختصاص داده است می توان به خودروی جک S5 اشاره کرد، که از جدیدترین محصولات کرمان موتور می باشد.

از مهمترین ویژگی های انواع خودرو های تولیدی در این کمپانی داخلی می توان به طراحی ظاهری بسیار زیبا و جذاب، وزن مناسب، کیفیت بالای بدنه ، مصرف پایین سوخت، دوام و کارکرد بسیار عالی و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری اشاره کرد، که از هرجهت توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کرده است. لیزینگ مطرح و معتبر سایا خودرو با سالها فعالیت مستمر و درخشان در بازارهای خرید و فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی و کسب اعتماد و اطمینان مشتریان و کمپانی های داخلی خودروسازی موفق به اخذ امتیاز نمایندگی فروش اقساطی کرمان موتور ، فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا و گروه صنعتی بهمن را کسب نماید و با خدمات بهتر و مناسب تری به مشتریان این محصولات خدمات دهد.

 لیزینگ معتبر و محبوب سایا خودرو از مجرب ترین و قدیمی ترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو و دیگر خودرو های داخلی و خارجی با بهترین تسهیلات اعتباری می باشد، که همواره مورد اعتماد خریداران بوده است.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()