خرید اقساطی کرمان موتور

شرکت ها و لیزینگ های معتبری که در زمینه فروش اقساطی کرمان موتور در حال فعالیت هستند همواره با فراهم آوردن شرایطی متفاوت تر و ساده تر برای مشتریان در تلاش هستند تا سهم بیشتری از فروش خودرو را در این برند معتبر داخلی به خود اختصاص دهند. تحویل آنی خودرو، قیمت بسیار مناسب، تقسیط مابقی قیمت خودرو در اقساط 12 الی 36 ماهه و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار  اصلی ترین پارامترهای خرید و فروش اقساطی کرمان موتور قرار داد، که توجه بسیاری مشتریان را به خود معطوف کرده است. لیزینگ باسابقه سایا خودرو از محبوبترین مجموعه های فروش اقساطی کرمان موتور با بهترین تسهیلات بانکی است که با مراجعه به سایت اینترنتی آن می توان از شرایط عرضه این خودروها اطلاعات کافی را دریافت نمود.

لیست محصولات فروش اقساطی کرمان موتور

 این مجموعه تولیدی معتبر از سال 1373 فعالیت خود را با تولید انواع خودروهای دوو سیلو و غیره آغاز کرد، اما پس از آن در سال 1381 که این کمپانی با مجموعه آمریکایی GM همکاری خود را آغاز کرد، خطوط تولید این خودرو متوقف شد. لیست محصولات فروش اقساطی کرمان موتور که از طریق مجموعه ها و لیزینگ های معتبر ارائه می شود، شامل لیفان، لیفان ای 10، انواع تیپ های جک، النترا، سوناتا، سانتافه، آزرا، شاسی بلند ایکس 60 و غیره می شود، که تمامی آن ها را می توان به صورت اعتباری و با استفاده از طرح های فروش اقساطی کرمان موتور خریداری کرد و در زمان های معین نسبت به پرداخت اقساط آن اقدام نمود. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو  به سایت سایا خودرو مراجعه کنید.

محصولات صنایع خودروسازی کرمان موتور به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد، شتاب بالا، استحکام بالای بدنه، قیمت مناسب و مصرف پایین سوخت، در بین جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد، خودروهای این مجموعه تحت لیسانس کشورهای مختلف تولید می شوند و کیفیت و دوام آن ها تضمین شده می باشد، به همین دلیل است که روز به روز به تعداد متقاضیان طرح فروش اقساطی کرمان موتور افزوده می شود.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()