فروش اقساطی خودرو از روش های جایگزین خرید نقد اتومبیل محسوب می شود. با گذشت زمان، قیمت خودرو رو به بالا افزایش پیدا کرد که در نتیجۀ آن دست افراد بیشتری برای خرید اتومبیل کوتاه تر شد. به همین دلیل شرکت های سازنده و عرضه کنندۀ اتومبیل در تلاش تمهیدات جدید برآمدند که بتوانند شرایط فروش اقساطی خودرو را پیش روی خریداران قرار دهند. بدین وسیله راحت تر از قبل بتوانند ماشین خریداری کنند.

شرکت مبین خودرو از همان ابتدای فعالیت حرفه ای خود، تلاش کرد که شرایط راحتی را برای فروش اقساطی خودرو به خریداران پیشنهاد کنند. استفاده از راهکارهای کنونی برای خرید ماشین برای خیلی از افراد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ساده ترین راهکار برای فروش اقساطی خودروهای داخلی

اقساط بلند مدت با تحویل فوری اتومبیل از جمله ساده ترین راهکارهایی است که به منظور فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی ایران خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. هنگام استفاده از این تسهیلات، خریدار پس از مدت زمان کوتاهی، پس از پرداخت پیش قسط می تواند خودروی خریداری شده را تحویل بگیرد. چرا که استفاده از خدمات فروش اقساطی بلند مدت بدون تحویل فوری اتومبیل ممکن است صرفۀ اقتصادی برای افراد نداشته باشد، علاوه بر آنکه کمتر کسی راغب به استفاده از این راهکار خواهد بود و ممکن است جنبۀ کلاهبرداری برای فرد داشته باشد.

پیش از استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو ، توجه به اعتبار شرکت عرضه کنندۀ خودرو و بررسی تمام موقعیت های خرید اتومبیل که اختصاص به شرایط بازپرداخت، زمان تحویل خودرو، تعداد اقساط و مبلغ پیش پرداخت دارد، بسیار حائز اهمیت است.

دادن هر نوع تسهیلاتی برای عموم چاره ساز نمی باشد و افرادی که قادر به استفاده از چنین خدماتی هستند می توانند از شرایط پیشنهاد شده برای خرید اتومبیل استفاده نمایند.

شرکت مبین خودرو یکی از مجموعه های با سابقه در عرصۀ فروش نقد و اقساط خودرو در تهران خدمات رسانی می کند و می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()