لوازم یدکی بسترن اجزای اصلی تشکیل دهندۀ خودروی سواری بسترن می باشد. خودروی بسترن محصول کشور چین است که در داخل یکی از شرکت های خودروسازی در ایران مونتاژ می شوند. از این رو شرکت های معتبر در حوزۀ  فروش لوازم یدکی بسترن  فعالیت می کنند. خودروهای بسترن از جمله برندهای معتبر خودروهای چینی محسوب می شود که خیلی از افراد مالک یکی از مدل های بسترن سواری هستند.

در صورت بوجود آمدن نقص فنی و نیاز به تعویض قطعات خودروی بسترن می توانید به سهولت از طریق فروشگاه نیوپارت، اقدام به خرید و سفارش لوازم یدکی بسترن سواری نمائید.

عوامل مهم هنگام خرید قطعات بسترن

هنگام خرید لوازم یدکی بسترن مانند خرید لوازم یدکی بسترن B50 باید مدل و مشخصات فنی مندرج بر روی قطعات را باید به طور دقیق در نظر داشته باشید چون قطعات جدیدی که خریداری می کنید، باید منطبق با همان قطعات اورجینال باشد. همچنین مدل های خودروی بسترن متنوع است و این مسئله ممکن است شما را هنگام خرید قطعات خودرو دچار مشکل سازد.

در واقع بر پایۀ مدل خودروی بسترن باید هر کدام از قطعات و لوازم یدکی بسترن را تهیه کنید که فشار به دیگر قطعات اصلی مرتبط در خودرو ایجاد نکند. چرا که حجم موتور، تعداد سیلندر، سیستم ترمز، سیستم هندلینگ، سیستم احتراق، سیستم ضد سرقت، سیستم هیدرولیکی خودرو و ... متناسب با مدل خودرو با ویژگی های فنی متفاوت در ساخت خوردوهای بسترن به کار برده شده اند.

دیسک چرخ جلو بسترن، طبق راست و چپ، قرقری فرمان، موج گیری بسترن، بلبرینگ، نمدی سقف، گلگیر جلو و عقب، کلاف کناری بسترن، آینه بغل و ... برخی از انواع لوازم یدکی بسترن هستند که برای استعلام قیمت، موجود بودن و نحوۀ سفارش اینترنتی و زمان تحویل قطعات بسترن می توانید با فروشگاه نیوپارت تماس بگیرید.

 

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()