قیمت لاستیک بر اساس شاخص های متعددی تعیین می شود و پیش از خرید تایر تمام موارد باید در نظر گرفته شود تا متناسب با مدل اتومبیل و کاربرد آن خریداری شود. به دلیل وجود تنوع بالا از تایر با برندهای ایرانی و خارجی، با بهترین قیمت انواع لاستیک را می توان به صورت تضمین شده خریداری نمود.

فروشگاه لاستیک مارکت به صورت تخصصی در حوزۀ فروش انواع تایر ایرانی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته امکان خرید آنلاین لاستیک را برای مشتریان فراهم کند.

قیمت فروش لاستیک های داخلی و خارجی

قیمت فروش لاستیک های داخلی و خارجی متفاوت از یکدیگر تعیین می شوند. چرا که برخی از برندهای خارجی به دلیل تکنولوژی ساخت و کیفیت بالایی که دارند، از قیمت بیشتر برخوردار هستند. البته قیمت ارزان لاستیک ایرانی نیز به دلیل عدم پرداخت هزینه های گمرکی است و این مسئله عموم مردم را بیشتر علاقه مند به خرید لاستیک ایرانی نموده است. به این ترتیب افرادی که نیاز به خرید تایر مانند خرید لاستیک هانکوک دارند، می توانند با قیمت ارزان لاستیک با کیفیت تهیه نمایند.

نوع تایری که برای خودرو انتخاب می کنید، نقش مهمی در عملکرد اتومبیل دارد و متناسب با شرایط آب و هوایی و همچنین کارکرد خودرو، باید مناسب ترین تایر خریداری شود. 

به دلیل افزایش برند های تایر در سطح بازار داخلی و خارجی ، با بهترین قیمت انواع لاستیک سواری را می توان با بهترین برند و کیفیت بالا به همراه گارانتی خریداری نمود . قیمت لاستیک متناسب با برند، مدل و مشخصات فنی که دارند، متفاوت از یکدیگر مشخص می شوند. متناسب با مدل اتومبیل می توانید مناسب ترین تایر را انتخاب نموده و خریداری کنید. فروشگاه لاستیک مارکت چندین سال است که توانسته در حوزۀ عرضۀ انواع لاستیک سواری و شاسی بلند در تهران فعالیت خود را آغاز نماید و خدمات بسزایی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 لاستیک مارکت

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()