پوکه معدنی به نوعی سنگ اطلاق می شود که از وزن سبک و تخلخل های فراوان در سطوح آن برخوردار می باشد. با استفاده از پوکه های معدنی می توان سازه های سبک و کم وزن تولید نمود. علاوه بر آنکه از مزایای آن برای ساخت سازه های بتنی و بلوک های بتنی سبک استفاده می شود. همچنین کاربرد آن برای مصارف پرورش گل و گیاه و همچنین پرورش ماهی و آبزیان به وفور به کار برده می شود چون از وزن سبک و استحکام بالایی برخوردار می باشد.

برای سفارش خرید پوکه معدنی با قیمت ارزان می توانید با شرکت پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ توزیع پوکه های معدنی قروه و همچنین تبریز در تهران و شهرستان فعالیت می کند و قادر به خدمات رسانی در اولین فرصت می باشد.

فروش انواع پوکه معدنی

تولید کنندگان و عرضه کنندگاه پوکه معدنی ، توانسته اند در ابعاد و مدل های مختلف فرآوری نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. هر کدام از انواع پوکه معدنی دارای قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند و از آنها برای مصارف مختلف و یا مشابه استفاده می شود. پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی سیاه، پوکه های معدنی نخودی، ماسه ای و ... برخی از انواع پوکه معدنی هستند که برای مصارف ساختمانی چون ساخت بتن های سبک و همچنین پر کردن لوله ها به کار برده می شوند.

کاربرد پوکه معدنی برای زهکشی گیاهان به کار برده می شود. این نوع سنگ به دلیل داشتن تخلخل هایی که بر روی سطوح آن وجود دارد، برای جذب آب در گلدان ها استفاده می شود. همچنین در مرحله ای از فرآیند پرورش آبزیان از پوکه معدنی استفاده می شود. فروش پوکه معدنی فندوقی از طریق سایت انجام می گیرد.

شرکت پوکه معدنی رضایی با داشتن آگاهی نسبت به کاربرد انواع پوکه معدنی، قادر به پاسخگویی سفارشات خرید پوکه معدنی در سراسر کشور می باشد.

 

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()