فروشگاه لاستیک، اولین محل برای خرید تایر خودرو محسوب می شود. با توجه به اینکه خیلی از افراد اقدام به خرید اتومبیل نموده اند، طبیعتاً نیاز به خرید تایر خودرو هر چند سال یکبار خواهند داشت. راه اندازی فروشگاه های لاستیک خوردو نیز در همین راستا صورت گرفته است، تا رانندگان محترم بتوانند برای تهیۀ لاستیک خودرو، به این مراکز مراجعه نمایند.

لاستیک مارکت جزء یکی از فروشگاه های معتبر عرضۀ انواع تایر در تهران است که توانسته با راه اندازی  فروشگاه اینترنتی لاستیک ، شرایط مناسبی را برای خرید آنلاین لاستیک با برندهای ایرانی و خارجی فراهم کند.

بهترین فروشگاه لاستیک

بهترین فروشگاه لاستیک در تهران تلاش می کند که با تأمین برندهای معتبر داخلی و خارجی، بتواند به مشتری این اجازه را بدهد که با قیمت ارزان و مناسب، لاستیک با کیفیت و مرغوب را خریداری کند.

خرید تایر برحسب مدل خودرو و مشخصات فنی آن صورت می گیرد. در واقع برای خرید تایر برای اتومبیل شاسی بلند باید لاستیک های شاسی بلند خریداری شود که شاخص تحمل بار آن متناسب با میزان وزن خودرو باشد.

با مراجعه به بزرگ ترین فروشگاه لاستیک، با در اختیار داشتن کارشناسان فروش مجرب، به شما کمک می کنند که بتوانید مناسب ترین تایر را خریداری نمائید. همچنین فروشگاه های اینترنتی لاستیک ، پیش از درخواست سفارش آنلاین لاستیک به شما کمک می کنند که بتوانید از راهنمایی های کارشناسان فروش در جهت خرید لاستیک سواری و غیر سواری استفاده نمائید.

توجه به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر و همچنین مدل خودرو در کنار برند تایر هنگام خرید تایر مانند خرید لاستیک دانلوپ لازم است چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت تایر و همچین طول عمر آن خواهد داشت.

لاستیک مارکت با بهره گیری از افراد متخصص توانسته بستر مناسبی برای ارائه خدمات مشاوره ای برای خریداران فراهم سازد که بتوانند پس از کسب اطلاعات جامع نسبت به محصولات فروشگاه لاستیک خودرو، سفارش تایر سواری اتومبیل خود را انجام دهند.

 

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()