قیمت پوکه معدنی برای مصارف ساختمانی بر حسب ابعاد، وزن و همچنین میزان سختی پوکه مشخص می شود. پوکه های معدنی حاصل فواره های آتشفشانی می باشد که باعث دگرگونی فوق العاده ای در بافت این نوع سنگ ها شده است. به دلیل کاربرد گسترده ای که از پوکه های معدنی می شود، قیمت انواع پوکه معدنی قروه و تبریز متفاوت از یکدیگر می باشد و متناسب با ویژگی های ساختاری که دارند، می توانید آنها را سفارش دهید.

شرکت پوکه معدنی رضایی یکی از شرکت های با سابقه در عرصۀ تأمین و پخش پوکه های معدنی با کیفیت و سبک در سراسر کشور می باشد. بنابراین متناسب با نوع کاربری که برای پوکه ها در نظر گرفته اید می توانید این محصول را سفارش دهید.

قیمت پوکه های معدنی سبک

همانطور که گفته شد، قیمت خرید پوکه معدنی سبک به سایز و میزان سختی پوکه بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت پوکه معدنی بادامی ارزان تر از قیمت پوکه های معدنی عدسی و نخودی می باشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر نیاز به مشورت و تماس گرفتن با شرکت های عرضه کنندۀ پوکه های معدنی در سراسر کشور می باشد. بیشترین کاربرد پوکه های معدنی برای ساخت سازه های بتنی آماده است. پوکه های معدنی از وزن سبک برخوردار هستند و این عامل موجب شده تا بتوان از مزایای آن برای زهکشی گل و گیاه در گلدان و همچنین پرورش ماهی و آبزیان استفاده نمود.

از پوکه های معدنی قروه و تبریز برای از بین بردن رنگ پارچه، ایجاد شیب در مراحل کفسازی و همچنین تولید سنگ به کار برده می شود.

برای دریافت لیست قیمت پوکه معدنی می توانید با شرکت پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید و متناسب با نیاز مجموعۀ خود این محصول را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنید.

 

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()