اجرای آردواز دارای یک سری ویژگی های ظاهری و فنی برای پیاده سازی آن می باشد و باعث متمایز ساختمان این سبک از طراحی سقف با شیوه های قدیمی شده است. اجرای آردواز نوعی سقف شیروانی است ماهیت اصلی آن را بتن و فلز تشکیل می دهد و متناسب با توان مالی و همچنین شرایط آب و هوایی می توانید هر کدام از سبک های اجرای آردواز را انتخاب نمائید.  

آراز سقف بیش از یک دهه است که توانسته در زمینۀ اجرای سقف شیروانی برای سوله، ویلا، آبرو ناودانی، آپارتمان و غیره در تهران و شهرستان ها خدمات رسانی کند.

اجرای سقف شیروانی آردواز با دوام

طراحی و اجرای سقف شیروانی و آردواز برخلاف تصور برخی از افراد، از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دوام بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف دارد. به دلیل طراحی و ساخت انواع مصالح ساختمانی آردواز که از متریال آزبست، الیاف مصنوعی، پنبه نسوز، مواد شیمیایی، آب و مخلوط سیمان ساخته شده اند، شاهد پیاده سازی اجرای سقف آردواز به سبک های شیک و مدرن با قیمت ارزان و همچنین گران می باشیم.

مهمترین ویژگی که مصالح آردواز دارد، قابلیت رنگ پذیری آن می باشد که متناسب با نمای مصالح ساختمانی به کار رفته در نمای ساختمان، می توان در رنگبندی های مختلف سقف شیروانی آردواز را رنگ آمیزی نمود.

قیمت اجرای آردواز به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فنی مجرب مشورت کنید. بر حسب شرایط آب و هوایی و همچنین بودجۀ در نظر گرفته شده، به شما بهترین پیشنهاد اجرای آردواز با ماندگاری بالا و سبک مدرن را می دهند.

آراز سقف نیز به دلیل سابقۀ طولانی مدت در عرصۀ طراحی و اجرای پروژه های سقف شیروانی، می تواند شما را یاری نموده و گزینه های کم هزینه و در عین حال زیبا و شکیل را به شما پیشنهاد دهد.

 

شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()