قالب سازی کریستال نیاز به مهارت دارد و برخی از شرکت ها به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی و ساخت قالب های کریستال و بلورجات فعالیت می کنند. استفاده از پرسنل فنی و مجرب در کنار تجهیزات مدرن و پیشرفته به صنعت گر این امکان را می دهد که بتوانند خدمات قالب سازی کریستال را به سبک های مدرن و پیشرفته پیاده سازی نموده و تحولی بزرگ در تولید محصولات بلورجات و کریستال بوجود آورند.

شرکت صنعتی پارس بلور با کسب دانش تخصصی در این رابطه و همچنین تأمین نیروی فنی مجرب و همچنین دستگاه های پیشرفته و مدرن، قادر به طراحی و قالب سازی سه بعدی کریستال می باشد.

اجرای قالب سازی کریستال در کوتاه ترین زمان

بهره گیری از جدیدترین تجهیزات به شرکت ها کمک می کند که بتوانند به سبک های مختلف، طراحی و قالب سازی را انجام دهند. این مجموعه ها به دلیل برخورداری از ماشین آلات پیشرفته، قادر به اجرای قالب سازی کریستال و بلور در کوتاه ترین زمان را دارند. متناسب با نیاز مشتری، با استفاده دستگاه های پیشرفته cnc و یا پرینترهای سه بعدی قادر به قالب سازی کریستال و شیشه به سبک های جدید می باشند. در این صورت می توانید در تولید محصولات بلورجات تحول بزرگی ایجاد کنید. برای سفارش ساخت قالب های پرس بادی به سایت پارس بلور مراجعه کنید.

قالب های پرس فشاری که تحت فشار عملیات تولید کریستال را انجام می دهند و یا قالب های فوتی که به واسطۀ فوت کردن تولید می شوند، متناسب با حجم کاری شرکت های درخواست کننده صورت می گیرد. با انتخاب مناسب ترین قالب کریستال قادر به تولید حجم بالایی محصولات بلورجات و کریستال با کیفیت بالا خواهید بود.

شرکت صنعتی پارس بلور توانسته امکان درخواست قالب سازی کریستال سفارشی را برای شما مشتریان گرامی فراهم سازد. بدین وسیله بتوانید تحولی بزرگ در صنعت تولیدات کریستال خود بوجود آورید.

شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()