کمپرسور اسکرو به منظور فشرده سازی سیالات در راه اندازی سیستم های صنعتی ساخته شده است. خرید و فروش کمپرسور اسکرو در مدل های مختلف صورت می گیرد و صنعت گران متناسب با نوع سیستمی که راه اندازی می کنند، می توانند مناسب ترین مدل دستگاه کمپرسور هوا را خریداری کنند. کمپرسور اسکرو و کمپرسور پرتابل دو مدل از دستگاه های کمپرسور هوا هستند که متناسب با موقعیت از مزایای آن بهره گرفته می شود.

اگر متناسب با سیستم صنعتی که قرار است راه اندازی کنید، می توانید از راهنمایی کارشناسان فروش شرکت هوامدار برای خرید کمپرسور اسکرو استفاده نمائید. این مجموعه به دلیل سابقۀ طولانی مدت که در زمینۀ تأمین و پخش دستگاه های صنعتی چون کمپرسور هوا و مخزن هوا دارد، بهتر می تواند شما را راهنمایی کند.

اهمیت کاربرد دستگاه کمپرسور اسکرو

دستگاه کمپرسور اسکرو به دلیل برخوردار از دو روتور دورانی که قابلیت چرخش دارند، به دستگاه اجازۀ چرخش روتورها را در خلاف جهت یکدیگر می دهد. هوا از طریق ورودی پس از گذشت از فیلتر به داخل دستگاه مکیده می شود و میان روتوری های موجود در دستگاه محصور شده و به دلیل چرخشی که بین این دو روتر صورت می گیرد، باعث فشردگی هوا شده و در نتیجۀ آن هوای متراکم به خارج از دستگاه انتقال پیدا می کند. برای خرید کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم به سایت این مچموعه مراجعه نمایید. 

کاربرد دستگاه های کمپرسور هوا را می توان در ساخت سیستم های صنعتی در صنایع مواد غذایی، داروسازی، ابزارآلات صنعتی چون چکش بادی و غیره مشاهده نمود. بهره گیری از این فناوری به افراد اجازه می دهد که به سهولت و حداقل مصرف انرژی بتوانند فشار زیادی برای حرکت دادن دستگاه و تجهیزات مختلف ایجاد کنند.

پیش از خرید دستگاه کمپرسور اسکرو می توانید با شرکت هوامدار تماس گرفته و از تجربیات کارشناسان فروش در این خصوص بهره مند شوید.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()