لایه های متنوعی برای تولید  کف پوش اپوکسی به کار رفته است که ضخامت هر یک از این لایه ها تا دو میلی متر می رسد. این کفپوش ها را با استفاده از واکنش شیمیایی دو ماده به نام های پلی آمین و رزین اپوکساید تولید می کنند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که این مواد برای تولید کفپوش ها بسیار استفاده می شود.

از آنجایی که جنبه تزئینی خدمات کف پوش اپوکسی زیاد است باید آن را با ایده های متنوعی زیباتر سازند و روانه بازار نمایند. به طور کلی بهتر است که به خوبی بدانید این کفپوش ها انواع مختلفی دارد و شما می توانید از شرکت پارس الیس انواع آن را خریداری کنید.

برای خریداری کف پوش اپوکسی باید بدانید که هزینه زیادی را نیاز نیست پرداخت نمایید. در واقع مناسب بودن قیمت این کفپوش ها یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت هایی می باشد که دارند. آن دسته از افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی را برای خرید کفپوش پرداخت کنند، این کفپوش بهترین انتخابی است که می توانند داشته باشند. البته که باید بدانید شرکت پارس الیس هزینه و قیمت مناسب تری را از مشتریان خود برای خرید کفپوش دریافت می نماید. بنابراین شما به صورت اینترنتی هم می توانید از این شرکت با خیالی آسوده کفپوش مورد نظر خود را خریداری کنید.

انواع متنوع کف پوش اپوکسی

شما باید به خوبی بدانید که هر یک از  کف پوش های نصب شده روی ساختمان مدل های متنوعی دارند. بنابراین بتن ریزی کف سوله نوع اپوکسی هم دارای طرح ها و مدل های بسیار زیادی می باشد و شما می توانید یکی از آنها را که بیشتر با ساختمان تان هماهنگ است را خریداری کنید. شرکت پارس الیس ارائه دهنده انواع  کف پوش های اپوکسی می باشد. شما می توانید از این شرکت با هزینه ای به صرفه انواع  کف پوش اپوکسی را خریداری کنید و در ساختمان خود نصب نمایید. 

 شرکت فنی و مهندسی پارس الیس

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

             02177274887 و 09123963060

واتساپ: 09211595669

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

       pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()